Eşimi ara sıra aldatıyorum, ruhu bile duymuyor :D. Tabi asıl konu bu değil, başka sorularım var?

2 yıllık evli, 29 yaşında bir kadınım. 1 yaşında 1 oğlum var.

Eşimle aslında sırf yaşım geçiyor diye evlendim. Ona karşı hiçbir zaman hiçbir şey hissetmedim. Kendisi iyi bir üniversiteden mezun, iyi kazanan biri. Ayrıca çok efendi ve saf, bırakın eşini aldatmayı, evlilik öncesi cinselliği bile çok az kişinin yaşadığı, istisnai bir şey sanıyor, insanların çoğunun ilk defa evlenince karşı cinsle bir şeyler yaşadığını düşünüyor. Buna ilk başlarda daha önce sevgilim olmadığını söylemiştim, inandı. Sonradan üniversitede 1-2 sevgilim oldu dedim, ve buna ısrarla inanmadı, bana defalarca "buna inanmıyorum, senin hiç sevgilin olmadı" dedi. Şaka gibi ama gerçek :D :D

Ben bunu nişanlılık döneminden beri arada aldatıyorum. Ama adamın ruhu bile duymuyor :D Bu arada çocuk da üniversitede 5 yıl birlikte olduğum eski sevgilimden :D Bu çocuğu eşimin kendi evinde kendi yatağında onun parasını eski sevgilimle yerken yaptım :D

Bütün bunları niye anlattım? 1-2 yıl sonra boşanmayı düşünüyorum. Eğer olur da bir ara eşimi aldattığım ya da çocuğun ondan olmadığı anlaşılırsa bu durum boşandıktan sonra nafaka almama engel olur mu? Nafakayı kaçırmak istemiyorum, iyi kazanıyor çünkü. O nafakayla bir ömür boyu çalışmadan mutlu mesut yaşarım.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kocamın bana ev alma sözü var. Evi aldıktan sonra boşanırsak evi benden geri alır mı yoksa ev benim üstüme olduğu için bana mı kalır? Hukuktan anlayan arkadaşlar cevap verebilirse sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
O da aldattırmasaymış kendini, onun suçu :D Beni sevseydi onu aldatmama izin vermezdi :D Kendini aldattırmasına sinirlendiğim için aldatıyorum :D :D
Eşimi ara sıra aldatıyorum, ruhu bile duymuyor :D. Tabi asıl konu bu değil, başka sorularım var?
Cevapla