Eşiniz böyle olsa dışarıda yine başka kızlara gözünüz kayarmı?


Böyle olmasi önemli tabi ama yine de tek basina bu yetmez. Iligili olmali ve sevmeli iki taraf da birbirini. Boyle olup esinin ağzina eden bir erkegin gözu yine disari kayar
Erkekler şöyle kim olursa olsun 5 ay sonra bütün kızlar aynı gelir göze alışma olur
Nasıl bütün kızlar aynı gelir yani aldatırlar bakarlarmı
kayıcak olan adamın karısı bu veya bundan baska güzel olsa ne olur
Kızın popona bakmaktan suratını göremedim ki 😂😂😂😂
Cevap
39Cevap
Erkekler güzel kadın için aldatmaz kı karısını.. bak unlulere ya da cevrene hatunlar taş ama 2. kadın tam bır fıyasko...
erkek seks için aldatır.. kadının dış gorunudu oek onemlı olmaz..
şimdi yazacagım herkes eksileyecek özellikle beyler ama
eşim var ise..
helalim ise
başkasına neden bakayım ki..
bakmamı gerektirecek durum olmaz
Bence eşinin seksi olup olmamasıyla alakalı bir durum değil. Zaten adamsan sevdiğinden başka kızı görmessin/göremezsin.
Eşim güzel olmasa da dışardakilere bakmam, bize öğretilen bu.
Eğer gerçekten seviyorsam gözüm ondan başkasını görmez.
Kardeş böyle bir şekilde giyinirse önce eşim bakar ak bu nasıl bir kıyafet.
iyinin iyisi
güzelin güzeli
vardır.
acı ama gerçek.
insan oglu degisik bir carlik burdan bakinca hersey tam gibi gorunur zamanla eksikler hissedersin her zaman daha fazlasini ister
orrospiya benziyo bu kiz one oyle hic giyinmeseydi 😂
Ne kadar güzel olursa olsun belli bir süre sonra sana alışılmış geliyor ve insan alışılmışın dışına çıkmak istiyor. Daha evlenmedim ama şuanda benim için öyle olurda evlenirsem ne olacak bende merak ediyorum :D
Aç gözlü olanlar dünya güzeli bile olsa eşi yine dışardakilere bakarlar. .
Aç gözlük öyle birşey işte doyumsuzlukda kötü bir hastalik
Erkek yaradılış itibarıyla doyumsuzdur. Bakmam desede bakar.
Fark etmez eşim nasıl olursa olsun başkasına bakmam.
Çirkin de olsa bakmam. Seviyorsam eşimdir zaten. Gerisi teferruat.
Bakk eğer yatakta iyisen yüz güzelliğinin bir anlamı yok
gözüm kapalı gezerim dışarıda böyle bir eşim olursa
Boyle olsa hayir bide yatakta iyi olcak tabi neden ki sordun?
Neden sordun ki?
güzelleri güzel var bakabilirim ama sadece bakarım kalkıpda konuşmayız yani.
Her gün aynı kıyafeti giysen vitrin de ki kıyafete bakar mıydın.
O kıyafetle yetinmeyi biliyorsan😉
Zamanla solar, sıkılır, eskir, yırtılır ve yeni kıyafet bakarsın kapiş ;)
eşim böyle olsa gece gündüz üzerinden inmezdim heralde :)
Erkegin doğasında var tutamazsın bu seferde çirkin fakat karısının yapmadığı bisey vardır o kadın onu yapar yine aldatır
İşte bknz geniş erkek
eşimden başkasına bakmam
Cirkinde olsa bakmam.. benim olan bana yeter
eşim beni seviyor ve bana sadıksa niye bakayım
Güzellikle alakası yok.
Seviyorsam bakmam.
Erkekler doyumsuz varlıklar ya bakarlar tabi.
Ben beğenmedim haliyle kayar
Yatakta da bu kadar kusursuzsa bakan çarpılır
Esimden baskasina asla bakmam
erkekler doyumsuz cogu bakarr
hayır dıcektımde resmı gorunce sustum
Hic bir sekilde gozum kaymaz
Bakarim heo ayni kisiyi görmek sıkıcı
Bakış var bakış var. Normal olarak bakarım.
resimdeki gibi ise evet :D
Bakarlar.
Bakarım
ben onu yataktan çıkarmazdımki başkasına bakayım
Eşim bile yok 😣 😔
Evet. Kara kaşlı, kara gözlü, kara saçlı olmalı
İstediğin gibi olup böyle bir fiziğe sahip olsa bakarmıydın?
poposu çok büyük. istediğim fiziğe uygun değil
O göte bülbül öte
Puhaha o ne demek 😂😂
pek bakmazdım
Allah korusun nnn
Yine miiiiiiiiii
Ahahhahahshsjsjd
😂😂😂😂
bakmam ,
Gözümüz körelir😂
Offd gte bak 😅
Soruya cevap ver sjjd
Şu an kitlendim giteee :))
Doyursa bakmam
Bakarim
Bakmam
Hayır tabii ki
bakardım
Niye
kız hoşuma gitmedi
Hoşuna giden bir eşin olsa bakmazdın yani?
Eşim olmuşsa zaten hoşuma gitmiştir. ve evet hoşuma giden bir eşim olsa bakmazdım.
Avrat fena:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar