Benim lisede okuduğum dönemde kızlar genelde eteklerini kıvırırdı veya bazıları zaten mini giyerdi. Lisede ayrılmaz ikili olan mini etek ve siyah ince çorap kombininden vazgeçemeyenler kimlerdi?
YağızMert sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
benim eteğim hep dizimden bir karış aşağıdaydı son sene arkadaşların gazıyla eteğimi alt kısımdan dikerek katladım dizime getirdim tabi annem fark etti geri açtı ama eskisine göre yine kısa oldu çoraplarla da hep başım dertteydi sürekli yırtıldı hep yedek çorap ya da iğne iplik taşırdım pantolon serbest olunca kurtuldum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen pantolon giyiyordum, müdür yardımcısı uygun giyinmeyenleri kenara alıyordu, beni pantolon giymedim diye alıyordu.
12 Yorumla- +1 yıl
başta giymiyordum, sonra giymeye başladım
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar Ne Diyor
32
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Ben kıvırmakta uğraşmaz direk diktirirdim anneme bide altınada dize kadar çıkan siyah çoraplardan giyerdim 🙈🙊
39 Yorumla
+1 yılbizim lisede etek giymek zorunluydu bu bir ikincisi sabit etek boyu vardı ortalama bir karış yukarda
14 Yorumla- +1 yıl
kapalı karış açık değil
- +1 yıl
siyah dar penye tarzıydı kıvırsan olmazdı zaten ki gerek duymadım
+1 yılBendim 🙈 kısa giyerdim bide su diz altı kısa çoraplardan giyerdim simdi giy desen hayatta giymem 😂
36 Yorumla- +1 yıl
bir hocamız vardı sapığın önde gideniydi o bakiyodu başka bakan varmıydı bilemem ilgilenmiyorum kimseyle
- +1 yıl
Bakıyordu tinlamiyodum
- +1 yıl
Değildim gayet kendine güvenen biriydim gizleyecek bir kusurum yoktu
Ben mini giyiyordum katlamak bizde dipilin suçuydu :)
13 Yorumla
+1 yılBizim okulun en uzun eteği dizüstüydü😁 Sen düşün gerisini
19 Yorumla- +1 yıl
Dizüstünden 20cm kısaydı altına yeşil dizaltı çorap giyiniyoduk
- +1 yıl
kilotluçorap kışın tercihimiz
- +1 yıl
Normal de tercihimiz tenrengi siyah çorap kadınsı durduğu için sevmiyorum
- +1 yıl
Evet hepsinden de haberin var😁
+1 yılBen okulu yurt dışında okudum. Ve lisede okul forması yoktu. Ne istediysem giydim, makyaj, topuklu, çeşit çeşit kıyafetler.. Forma olsa daha kolay olurmuş her gün ne giycem derdi yok
03 Yorumla- +1 yıl
Bazen. Her gün etek giymediğim için giydiğimde ga maxi boy ya da mini giyiyordum.
ailem tutucu olduğu için kıvırıyordum. sonra anneme kısaltmasını istedim ve kısalttı :D ne kadar saçma bir şey yapıyormuşum :D
15 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim etek neredeyse yere kadar olduğu için dize getiriyordum. Tabi ilk yaptığımda sınıftan büyük tepki aldım milletin götü görünür benim dizdekine laf yapar
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAnnem erkeklerden uzak durma takıntısıydı yapacağımı bilse beni siyah feraceyle gezdirecekti
Cevap sahibi+1 yılbir ara başıma çember almamı söyledi hatta. Kapalı değilim de
Cevap sahibi+1 yılBenim inatçı olduğumu bildiği için çok üstüme gitmiyordu çok dert olacak bişey olmadı yani
Cevap sahibi+1 yılYok ya ben de pek açık değilim zaten
+1 yılbizim lisede pantolon giyiliyordu malesef etek yoktu :D
01 Yorumlazaten kısaydı ve dizüstü lacivert çorap :)
211 Yorumla- +1 yıl
Bence bilirsin :)) Yani yakın arkadaşın olan çocuklardan olmasa da okuldan illa ki bakanlar oluyordur. bir de genelde kızlar lisede bacak bacak üstüne atarak oturma eğilimindedirler, o çağlarda başlar bilirsin bu eğilim. Eteğin çok mini olduğu için oturunca kesn biraz daha çıkıyordur, bir de bacak bacak üstüne atmadan oturmayanlardansan sen de of diyorum yani :))
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı anda bu kadar kıza sulanıp onların başka erkeklerle yaşadıklarından etkilenmen büyük başarı👏👏
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılDogruları söylemek ne zamandan beri kezbanlık olmuş bilmiyorum. Zoruna gitti ve hic görmedigin tanımadıgın bir insana bu yüzden kezban diyorsun. Ki bakire olan kadınlara bile namuslu degilde kezban gözüyle bakan zihniyetiniz var. İnan bir taraflarımda bile degil:) Sana kızların başkasıyla olan ilişkilerini dinleyip mast yapmada kolaylıklar✋✋
- +1 yıl
Nasıl da nasırına basılmış gibi ağzından salyalar saçarak yazıyosun :)) Seni gidi zavallı kezban. Bu erkek egemen toplumun ezik bir üyesisin sadece. Senin gibi ezik, tasması erkeğin elinde olan çok kadın var dışarda. Sen de o zavallılardan birisin sadece. Henüz kimseyi bulamadıysan seni kıskanan bir erkek bul, kıskanmak sevmek demektir ya :D :D O tasmanı tutar hayat boyu, sen de beni seviyo sahibim diye kendini teselli edersin :D :D
Cevap sahibi+1 yılKim olduguma dair hic bir bilgisi yok ama kişiligimi karakterimi benden iyi biliyormuş gibi konuşuyor:) ben sadece gercekleri söyledim inan bana seninle konuşan kızlar bile yorumlarda nasıl eridigini görüyordur. Kendinde dön bir bak yorumlarına anlayacaksın. Bende etek giyiyorum eger ben bu yorumu yapmak yerine bunu dile getirseydim nedense aklında hic kezban diye birsey olusmayacaktı. Neden? Cünkü aklın sadece cinsel uzantında çalışıyor. Adam dedigin agır olur tek bir kıza ait olmasını bilir. Ama farkındaysan "adam" dedim sana uzak bir kelime.:)
- +1 yıl
Nasıl da kızıp uzun uzun yazıyo :D :D Ahh zavallı kezbanım benim, etek de mi giyiyosun sen, aferin sanaa. Ama çok kısa giyme tamam mı canım, yoksa erkekler görür bacaklarını. Eğer kısa giymezsen söz sana pazardan dönerken yalnız sana ait olucak bir erkek alıcam ben. Yanında da bir tane oyuncak bebek :D :D hahahahah
Cevap sahibi+1 yılMastını yarıda böldüm kusura bakma ondan bu kuyruk acın. Düşün hadi başka insanları sonrada mastını yap. Nasıl bir yokluktaysan😛
- +1 yıl
Biz kezbansak sende kekosun yorumlara baktım da hayalleniyorsun galiba kızların yazdıklarıyla nasıl bir yokluksa artık acıdım cidden
- +1 yıl
@Birfilinguncesi Sana kemik atan oldu mu kezban. Git sen tasmanı tutacak bir erkek bul kendine. Nasılsa siz erkeğe eş değil, köpek olmayı bilirsiniz
- +1 yıl
Sana asılmayan her kız kezbansa gurur duydum kendimle
- +1 yıl
@Birfilinguncesi Aynen gurur duy, yalnız söyle sahibine de tasmanı kısa tutsun biraz, buralarda kuyruk sallama çok :D :D
+1 yılLisede değil ortaokulda
13 Yorumla- +1 yıl
Lisede değil dedim ya
+1 yılKivirmiyordum direk kestirmistik biz 😛
11 Yorumla
+1 yılminiydi kıvırmadım hiç
15 Yorumla- +1 yıl
dizimin 1 karıs ustundeydı ıste
- +1 yıl
Ooo kisaymis epey. genelde kızlar lisede bacak bacak üstüne atarak oturma eğilimindedirler, o çağlarda başlar bilirsin bu eğilim. Eteğin çok mini olduğu için oturunca kesin biraz daha çıkıyordur, bir de bacak bacak üstüne atmadan oturmayanlardansan sen de of diyorum yani :))
- +1 yıl
bundan nefret edıyorum ama bacak bacak uzerıne atmadan oturamıyorum arabada bıle oyle oturuyorum hastalık galıba
+1 yıletek giynmedigim icin oyle bir durum soz konusu olmadi
012 Yorumla- +1 yıl
yok bizim uniformamizda etek yer almıyordu
- +1 yıl
dizimin 1 karis ustunde olurdu
- +1 yıl
ten rengi
- +1 yıl
bacak bacak ustune atmam ama bacakalarina guvenen insanlar her daim etek giymeli
- +1 yıl
Kersinlile katılıyorum sana bence de etek giymeli. Yalnız bacak backa üstüne atmadan oturunca mini etekle frikik verme ihtimali artıyor yukarı çıktığı için, tam tersi bacak bacak üstüne atınca bişey olmuyor, o yüzden genelde atarak oturuyor mini giyince kızlar, yanlış mı biliyorum?
- +1 yıl
pek fazla etek giymem o yuzden pek bilmem
- +1 yıl
yok guveniyorum hatta seviyorum bile
Gizli Üye(25-29)+1 yılLisede etek giymiyorum ama bu sene almayı planlıyorum
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOkulda çok kısa giymeyi tercih etmiyorum ama çok da uzun olmayacak ideal bir boyda
+1 yılSadece orta okulda etek giydim ben onuda kısa giymiyordum. Lisede de pantolonu tercih ettim.
00 Yorumla
+1 yılben..
561 Yorumla- +1 yıl
kendinden miniydi
- +1 yıl
bir karış kadar
- +1 yıl
genelde dizüstü çorap gyerdim
- +1 yıl
gyerdim
- +1 yıl
ince siyah
- +1 yıl
bacak bacak üstüne oturrum genelde
- +1 yıl
:):):)
- +1 yıl
bakıyorlardı
- +1 yıl
hoşuma giderdi bazen yapardım
- +1 yıl
kıvırarak yürürdüm eğilirdim bazen
- +1 yıl
normal klot
- +1 yıl
nadiren giyiyodum tnga
- +1 yıl
bilmem vermişimdir mutlaka
- +1 yıl
hmm
- +1 yıl
evet
- +1 yıl
dokunma sürekli oluyodu
- +1 yıl
sınıf arkilerim çaktırmadan bacaklarıma falan dokunuyodu işte
- +1 yıl
gidiyodu genelde fark etmemiş gibi yapıyodum
- +1 yıl
sevgilim okuldan değildi ki
- +1 yıl
bazen öyle bir an dokunma bazende okşama oluyodu
- +1 yıl
kantinde falan işte kalabalık yerlerde
- +1 yıl
duruyodum
- +1 yıl
oluyodu bazen
- +1 yıl
çok yukarı çıkarmıyodum
- +1 yıl
hayır
- +1 yıl
hoşuma gidiyodu
- +1 yıl
evet.
- +1 yıl
😀..
- +1 yıl
hatirlamiyorum
- +1 yıl
hicbise konusurum
- +1 yıl
Hmm çok heyecan verici olurdu. Hadi bir an düşün sevgilin benmişim ve arıyorum seni. bir yandan diğer çocukla boş bir sınıfta oturuyosunuz arka sırada, sen bacak bacak üstüne atmışsın o da bacaklarını okşuyor. Açıyosun telefonu. Naber aşkım, özledim seni bir arıyım dedim, napıyosun :)
Ben kıvırırdım hfjdjx
14 YorumlaMiniyi severdim ama ailem koymazdi :D
20 Yorumla
+1 yılBen!
22 Yorumla- +1 yıl
kiviriyordum
ben pantolon giyerdim etek bir kaç sefer giydim ve zaten çok kısada sevmezdim 😄
05 Yorumla
+1 yılBen değildim. Derslerle ilgilenirdim...
04 Yorumla- +1 yıl
Estağfurullah umarım olabilirim...
- +1 yıl
Öyle bir şey düşünmediğim gibi ima da etmiş değilim... Herkes dilediği gibi giyinmekte özgür, ben sadece tercihimi belirttim yorumda hepsi bu.
valla ben okula yurt disinda gitim istedimizi giyebilirdik ben pantolon giyerdim
09 YorumlaOkul kıyafetimiz bu değildi. Olsaydı da yapmazdım
00 Yorumla
+1 yıllise okumadim
10 Yorumla
+1 yılPantolon giydim hep
04 Yorumla- +1 yıl
Benim tercihim
- +1 yıl
Evet
+1 yılMiniydi:)
20 Yorumla
+1 yılYapmadım.
00 Yorumla
+1 yılKıvırmazdım
00 Yorumla- Daha fazla (2)
Daha fazla(17)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Kızlar, lisede kimler eteğini kıvırıyordu veya zaten mini giyiyordu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar