Güzel kadınların çekici olduğunu hepimiz kabul ederiz. Peki sizce? çok güzel olmasa da şehvetli, tutkulu, arzulu, istekli kadın çekici midir? Bana soracak olursanız Kadının şehvetli, tutkulu, arzulu, istekli olması de kadını pekâlâ çekici kılar. Bu konudaki sizin görüşleriniz nelerdir?
Şansımızı kendimiz yaratmalıyız. İnsanların ve hayatın bize sunduğuyla yetinip, başımızı öne eğip kader dersek bu konuda hiç şansımız olmayacağından eminim.
En İyi Cevaplar