Kızlar, Eşim tamamını agzına almıyo diye ona ceza verdim. Abartmalımıyım?

Tamamını almıyo bende ceza olarak iliskiye girmiyorum kremletip mast yaptıtıyorum kendime uc aydır
Güncellemeler
+1 yıl
Tytyytytyy
Güncellemeler
+1 yıl
Tey tey tey
Kızlar, Eşim tamamını agzına almıyo diye ona ceza verdim. Abartmalımıyım?
Cevapla