hindular bakire ineğin idrarını içmenin kansere karşı şifa olduğunu belirtmişlerdir. ne ilginç ki. aynı zamanda bütün hastalıkların tedavi edilmesinde etkiliymiş. Bu resimdeki adam Jairam Singhal yaklaşık 10 yıldır her gün inek idrarını içiyor. kendisi aslında diyabet hastasıdır. Ve inek idrarı içtiğinden beri diyabet düzeyi Kontrol altında oluyormuş. Kısacası idrar her hastalığa ilaç niyetinde gözüküyor orda. Kuzey Hindistanın Agra kentinde onlarca inek sahibi inek idrarlarını toplayıp şifa için DD Singhal Tapınağına gönderirler. ve bunu sabah gün doğarken yaparlar. aynı zamanda kellik problemine karşı olduğu iddaa edilmektedir. Yurt dışından bir çok hasta bunun için gelmektedir.
Hintlilerin bakire ineğin idrarını içmesi konusunda ne düşünüyorsunuz?
Malzeme eksik geldiği zaman rahipler katkıda bulunuyordur. Zaten hindistan dinin ticaret olarak kullanıldığı en büyük örneklerden biridir. Ki bu konuyla ilgili çok güzel uyarı mahiyetinde filmler vardır. Bir tanesinde adamın biri İnsanlara doğru yolu göstermek, hak dururken batıla inanmamaları için kendini yırtıyor ve kalp krizi geçiriyor. İnsanlar Onu o kadar çok seviyor ki komaya girince adına tapınak yaptırıp resmine tapınıyorlar :D Adam kendine gelince tapınağı paralıyor ''Ben size inanmayın böyle şeylere diyorum siz beni ilahlaştırıyorsunuz'' diye güzel bir vecize yapıyor. Ama anlayan nerde.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben bunu bilmiyordum iyi ki söylediniz öğrenmiş oldum. teşekkür ederim. ne olduğu belli olmayan şeylere inanıyorlar.
o inegin bakire oldugunu düşünmüyorum bir büyükbaş uzmanı olarak :D her neyse zehırli madde özellikle amonyak itiva ediyor. Bunlar zaten mikrop tesir etmiyo
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
o değilde ben böyle bir soruyu yanlışlıkla bu kategori de sordum. telefonun dokumatiginden kaynaklı. nasıl düzeltebilirim
Hahahha 😀 gitme kızım oraya görmüyon mu bunu içen adam neler yapar ıyy ne yiyecen orda hadi yemeğe biraz bundan damlatırlarda senin haberin olmazsa balık yerine köpek balığı yedirirlerse veya pirzola istiyosn kedi pirzola geliyo
Sen gitte görürm ben orda ne yiyecen çok merak ediyorm makarnaları bile yenmez kız bunların, kahvaltıda tavada yumurta gelirse ya karga yumurtasıysa hiç anlamazsın yersin valla
bunların yemek kültürleri fena değil, baharatlı köri soslu yemekleri var. ama bizdeki sokak yemekleri gibi pek hijyen yok İşte. pasaklı bir millet zaten
Kesin vardır kızım oranın avmlerine bile güvenmem mcdonans der zürafa eti koyarlar hiç gitme boşver ben olsam kıbrısa giderim veya yurt dışı yerine egeyi gezerim mükemmel lezzetli zeytinyağlı yemekler yerim :)
En İyi Cevaplar