Ben oldukça kıro bulurum. Boxer varken neden beyaz külot? insanın sevişesi kaçıyor 


iyidir bu iyidir, sen bilmezsin boxer da testisler bacaklara deyiyor ve ter ve kızarıklık yapıyor bu ise testisleri sardığı için terleme ve kızarıklığı önlüyor, bunu şöyle düşün tanga don güzel görünüyor ama götünde basurun olunca giy de göreyim
İnsanoğlu böyle işte. Boxer dediğinin atası paçalı dondu. Slip çıktığında paçalı don giyeni kro bulurlardı. Şimdi terse döndü
Saf ve temiz kalmış bir erkek giyer gibi geliyor bana sevimli duruyor😂
Bununla denize gireni gordum haha 🙈
Gormez olaydim, gozum kanadi.
Aynen ya
ciplak mi girelim ne var
@isminame5454 Short diye bisey var :-)
soyle dusun hazirliksiz yakalandik diyelim susarsinda mutfaktan gecerken girer iceresinya iste denizin dibinden gecerken yuzesin gelir ve uzerindeki fazlaliklari bir kenara birakir kendini o ferahlatici denize birakirsin 😂saka la sortla giriyoz amcalar bunla giriyo😂
@isminame5454 Tumunu okudum bide ciddi ciddi hahaha manyak
burda neler neler okuyondur benimkini okumusun cok mu be😂
@isminame5454 okuyorum valla :-p
palsikolojin bozulur😂
@isminame5454 Yok ona bisey olmaz haha
gul sen gul ben de senin kafandan buyuk gozluklerine guluyom😂
@isminame5454 Bide erinmeden profil resmime mi acip baktin haha
beni muhatab alip mesajlarima cevap verenlere bakiorum evet😎😂
@isminame5454 Asil sen benim yaptigim gorusun altini yorumluyosun :-)
yoruma yorum yazani inceliyorum😂
@isminame5454 Ozaman yazmiyorum artik bye haha
Cevap
46Cevap
Benim bir müşterim geldi, adam resmen dedesinin donunu giymiş gelmiş, çekici ve yakışıklı biriydi aslında ama zevkine s.. casim geldi😋
Hahahahaahh 😃😃😃😃😃
Zevksizler kilot giyer 😉
Boxer giyeceksin kiii,
O da bütün gün rahat etsin.
Sallana sallana, rahatça takılsin orda
Sanane yahu milletin külotundan sana göre mi giyineceğiz saçma sapan şeyler soruyorsunuz
Baktım giymiyormuşm giysem bile seni ilgilendirmez abazan
Tam bir varoşsun
Kontrol ettin mi
Giysemde gocunmam
Sağol abazan
nefret ederim ve asla giymem boxer gayet rahat ve guzel
en sağlıklı olanı bu aslında ön tarafı sıkmıyor hem rahat
daha rahat oluyor tesisler saga sola savruluyor 😀😀😀😀
sen sevişme diye fiyatlar belki ne kadar soguttuysan adamlari
ben şahsen tercih etmem ama giyenler vardır bişey diyemeyiz
Bu nasil? bende bunu giyiyorum
https://i.hizliresim.com/GBVgRv.jpg
slep giyen erkeğin erkeklik malzemesi daha iyi gelişir boxer da ise stabil kalır
Papatya külot giyen kızlarla aynı. Gerçi artık giymezler hepsi ip külot giyiyor galiba.
boxer kilotta giymem esofman altinda rahat rahat takilio penisim testislerim kiyamam onlara😒
hep beyaz külot giyen erkekler mi denk geldi yoksa sana. ay kıyamaaam
Ya bu gerçekten çok rahat, boxer da benimki dewamlı ıslanıyor herhalde aşırı gerilmeden
Çok çirkin duruyor giyen var mı ki hala?
Ahshsjsjsj reeel
@LoveMeAgain16 sen giyiyorsun biliyorum zaten :D
YOk olum ben sünnet olduğumdan beri baksırrr yeaaaaa
Birşey demeyim en iyisi😂😂😂
Yansın geceler... denize giren bile var
Dedem giyiyor başka giyen var mı?
Çocuklukta kaldı o vaka 😁
1 sene öncesine kadar vazgeçilmezimdi çok rahat
bunun birde seher yıldızı modeli var
🙈🙈🙈🙈🙈
sanki sizde yok mal mal ic camasiri giyen kizlar
Boxer daha Seksi gibi
Nerden görüyosunda sevişesin kaçıyo anlamadım
paçalı don forever :D
en iyisi hiç giymemek
o ne la o nasıl bisey
insanın ruhu bezde değil ki kro bulasın
Türkiye'de beyaz çamaşır geleneği var
Tercih meselesi
Hahaha beyaz boxer kurtarır mı?
Cocukken :) sahsen boxer dar kesim kullaniyorum
eskide kaldı onlar :) hoş değil
isteyen istediğini giiiyer sanane
Siyah boxer var su anda
İğrenç
hem zararlı bu hem çocuk külotu 😂😂
Boxerden vazgecmem.
Yaşlı modeli
Üçgen seviyordur
zevk meselesi
beyaz biraz kro evet
hala giyen kaldi mi
Bn giyiyorum
hala kaldı mı ya :D
zevk meselesi
Ben giymiyorum
hiç bişey
Boxser giyiyorum
:) bazıları hastası
Boxer giyiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar