Taylanta gittmistim evet ne yazikki kadin nufusu daha fazla. toplumda kadinlar daha baskin ve is hayatinda da oyleler. Erkekler sonradan cinsiyet degistiriyorlar. Lezbiyenler de bir hayli cok. oturdugum. yerden bana goz kirpan bir kadin vardi mesela. Genel olarak kadin ve dönmeler var hatta donme sovlari da guzeldi diyebilirim :) sicak bir toplum. sempatikler ama
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
İyide ozaman bunların nufusu kaçki.. nasıl ürüyorlar😄😄😀 aklımda deli sorular😀
Yok hocam hiç yoktan iyi değil işte.. Oraya bayi gezisine giden arkadaşlarımdan öğrendiğim kadarıyla küçük olmaları doğru ve kadınlar bundan şikayetçiymiş. Onun için o ülke o kadar turist patlaması yaşıyor.. Tabi ben biraz esprili yaklaşım yaptım ama kesinlikle etkisi de olabilir :D
En İyi Cevaplar