bu ne şimdi? herşey üstüme üstüme geliyor
Nişanlım benle tanışmadan önce ilişki yaşamış, bir erkek böyle bir konuda ne düşünmeli, nasıl davranmalı?
bu ne şimdi? herşey üstüme üstüme geliyor

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bununla ilgili sen ne hissediyorsun o önemli. Kız sana dürüstçe söylemiş. Saklamamış gizlememiş. Ayrıca farkında isen nişanlım diyorsun. Sencede bunu sorgulamak için geç kalmadın mı? Sen bunu aslında sorun etmiyorsun da az biraz şeytan seni dürtmüş bana kalırsa. Şimdi sözde bakire bir sürü arkadaşımız bile neler neler yapıyor ve sonra hiçbirşey yapmamış gibi sözde olan namusları ile evleniyor. Civisi çıkmış zaten bu dünyanın. Sen kendine dert mi arıyorsun durduk yere nişanlandıktan sonra?
nişanlandıktan sonra öğrendim bunları
hayır sonradan olduk
neden?
sonrasında nasıl olur onu tam kestiremiyorum, önceden görüştüğü birisiyle muhatap olmak istemiyorum tabii ki.
Senin önceden yattığın kadınlar ile nişanlın muattap olacak mı? O olmayacaksa sende olmayacaksındır. Yani bilemiyorum tabi. Karar senin. Benim kuzenimde bir kızı çok seviyordu. Onun bakire olmadığını öğrendi. Ondan ayrıldı. Sorun başında söylememesi idi. Sonra küçük yaşta kısa süreli evlilik yaşamış bir kız ile evlendi. Şu an çok mutlu. Onunda nişanlı iken bu bakire olmayan kız onu aradı. Beni kabul etmeyip onu nasıl kabul ettin sen falan veryansıl etti. Kuzen dedi ki en azından onun kiminle yaptığı belli senin ne yaptığın belli değil dedi. Ben çok şaşırmıştım ama erkek zihniyeti biraz farklı oluyor. En iyi ne yapmak istediğini sen bileceksin. Ama sonradan sana söylemiiş olması hoş olmamış. Bence en başında demeliydi. Sanki böyle biraz seni kaybetmekten korkmuş gibi olmuş.
benim önceden yattığım kadınlar konuya ne ara dahil oldu anlamadım ki?
Bence önemli olan ilk değil son olmak, tabi onu her gördüğünde ya da sizin ilişkilerinizde bu aklına gelecekse seni rahatsız edecekse hatta kızın yüzüne vuracaksan ayrıl derim. Ama çok seviyorum diyorsan bence hiçbir sorun olmamalı
yüzüne vurmak konusu mu bir bayan olarak seni en çok rahatsız ediyor?
Eğer sevdiğim adam bunu her fırsatta yüzüme vurursa çok kırılırım. Başkası değil sevdiğim adam sadece. O yüzden öyle yapacaksa olmasın hiç hayatımda üzmesin beni. Elbet bulurum olduğum gibi kabul eden birini eninde sonunda
ben ne yapmalıyım yani
Söylüyorum, bunu büyütmeyeceksen ve bu sevginde herhangi bir değişime neden olmayacaksa devam et yoluna sev evlen. Bir daha bu konu konuşulmasın aranızda. Ama diyorsan ki hep içimde kalacak bunu nasıl yapar ilki olmalıydım falan filan ve üstelik ileride herhangi bir şekilde bu konuyu açacaksan kızı üzme. O sana açılmış dürüst davranmış demek ki seviyor. Söylemeyebilirdi ya da da diktirebilirdi, söyleyecekse bile sadece bir kişiyle birlikte oldum diyebilirdi. Saygı duyabileceksen devam, ama bu sorun diyorsan herkes yoluna bakmalı. Toplumun görüşünü boşver kendi sesini dinle
haklıısn teşekkür ederim fikir verdiğin için
Siğiller konusunda da, eğer evlilik tarihiniz yaklaşmaya başladıysa senin için olmuştur ameliyat. Her şeyde art niyet aramamak lazım
nasıl yani?
Seninle birlikte olacağında güzel bir görüntü vermek istiyordur siğillerin seni rahatsız etmesini hatta bulaşıcı olabileceği için bulaşmasını engellemek istiyordur, bence buraya sormak yerine ona sormalısın nedenini
bulaşıcı birşeymiş ve en son yattığı adamdan kapmış
kaşıntı yapıyormuş
Tamam işte halletmiş oldun moral bozmaya gerek yok kapmış olabilir, onunla açık açık konuş bu konuyu dediğim gibi büyüteceksen hiç zorlama üzme konu
seni o şekilde kabul edecek bir erkek bulsan mutlu olur muydun? yoksa yüz bulup daha da abartır mıydın?
Tabiki mutlu olurdum, neden abartayım ki. O şekil dediğin olay da beni rahatsız etmiyor. Uzun süredir birlikte olduğum ve bekaretimi kaybettiğim kişiyle ayrıldım. Şimdi birini sevsem ve o da beni sevdiğini söylerse beni bu şekilde kabul etmek zorunda. Beni kabul ettiği için ona minnettar kalacak değilim. Etmeyecekse gitsin zaten birşey kaybetmiş olmam
uzun zamandır birlikte olduğun ve bekaretini verdiğin ilişki ile bunlar bir mi?
cinsel yolla bulaşan hastalık kapmak rahatsız edici bir fikir değil mi?
ben mi tuhafım, çok doğal mı karşılamalıyım?
Sana kaç kişiyle olduğunu söylemiş bu yüzden evet hastalık kapmak doğal
Eğer güvenmiyorsan ona, seni aldatabileceğinden korkuyorsan ayrıl olmamış o ilişki tam. Evlendikten sonra büyük sorunlarınız olur
her şeyi anlatmış mıdır peki sence?
Anlatmayacak olsa arada tek gecelik dediklerini de anlatmazdı zaten ki burada önemli olan bence değil. Ona güvenip güvenmemen
Bir kızdan bahsetmiyoruz burada senin aşık olduğun evleneceğin kızdan bahsediyoruz yani bu soruyu sana sormak lazım
sormaya çekiniyorum artık bazı şeyleri
Çekinmemek gerek akla takılan her soruyu sormak ama kırmadan üzmeden sormak
gruba girmiş midir
anal yapmış mıdır
yattığı adamlar sosyal çevremizdeler mş
kimler bu durumu biliyor
oral seks yapmış mıdır
bir sürü şey... nasıl sormalıyım bunları?
Bu soruları merak ediyorsun tamam ama işinr yarayacakları sormaya çalış. Mesela grup yapmış olması önemli çünkü bu sana ileride de teklif edeceğini ya da sadakat konusuna pek önem vermediğini işaret edebilir. Sosyal çevrenizdeyseler onları bilmek istemen ve uzak olmak için sormalısın bu soruyu da. Anal ve oral yapmış/yapmamış olduğunu bilmek senin pek işine yaramaz ki cevap evettir muhtemelen. Yine de sorabilirsin
bana özel hiçbir yeri kalmamıştır diyosun yani anal oral...
Senin için büyük sorun bu, bence ayrıl
Çok dert ediyorsun, evlendiğinde tamamı sana özel olacak. Daha önce birinin dokunması sana özel yeri kalmadığını göstermez. Kalbi sana özelse gerisi fasa fiso
Önceki ilişkinle ilgili detaylar sorulsa ne düşünürsün
Derim ki evet yaptım pişman değilim. Seninle her şeyi farklı yaşayacağız. Ama tabi bu kadar ayrıntı hoşuma gitmez anal-oral falan ama yine de hakkıdır sorar diye düşünğr cevaplarım
senin akıllı bir insan olduğunu ve çok dengeli bir kişiliğin olduğunu düşünüyorum
sana saygı duydum
Teşekkürler
Kız kendini sana yamıyo bence unidekini anladımda diğerleri ne alaka Vee bunun dürüstlükle bişeyi yok öncedende anlatabilirdi nedenn nişanlaninca ayrılmiycani biliyo sanırım
anlatmadığı başka şeyler de vardır belki diye de düşündüm
ama bilemiyorum
Sana yalan söylememiş söyliyede bilirdi bu bence çok olgun bı tavır eğer seviyorsan sorun olmamamlı
Önce sen bir karar vermen gerkli seviyormusun ya da bunu sorun etme isminiz ı ogrenbilirmiyim
seviyorum tabii
ama sonradan nasıl bir durumla karşılaşırım onu bilemiyorum işte
tedirginim
Yqni ne gibi durum evlendikten sonra eski kişiler seninle iletişim kurar ya da aklına onlar gelir diye düşünme ilişkiniz eğer uzun surduyse ve hala bir şey yoksa sorun etme derim ismini ogrenebilirmiyim
neyin ismini öğreneceksin?
Senin
çağrı
niye?
Siğil her bayramda cikabilicek bir durum o yüzden pek sıkıntı yapma
Senden öncesi seni ilgilendirmesin arkadaşım 😔 Yaptığı kötü birşey evet ama seviyorsan şimdi de ilerde de sorun etme ki mutlu olabilesiniz. Dürüstce anlatmış ya bunu saklasaydı ne yapardın?
Bence bunu sen sorun etmiyosan kimse bir şey diyemez
sorun etmeli miyim onu merak ettim, bir kadın olarak yorumunu bildirir misin
Ee nolmuş yani normal
tek gecelik ilişkisi de normal sayılır mı ki
İğrenç ya çok fazla düşün derim
bunu biraz açabilir misin?
En azından durustmus
dürüst davrandığı için kızamadım da
Herkes bozdurmuş
nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar