Eşim savcı, ben avukatım. İşi yatağa taşıyor ne yapmalıyım?

Tam giyindim, son hazırlıkları yaptım yatağa geldim baktım dosya inceliyor." Uyuyalım mı artık?" dedim-ki aslında özledim onu, sevişmeyi ima ettim- ama "tamam bebeğim" dedi, sarıldı uyuduk. Çok sinirliyim şu an hatırladıkça da sinirleniyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Genelde bırakırdı ben gelince. İlk defa bırakmadı incelemesini.
Güncellemeler
+1 yıl
24 yaşındayım, 27 yaşında. 3 yıldır.
Eşim savcı, ben avukatım. İşi yatağa taşıyor ne yapmalıyım?
Cevapla