Boyun kaç hadi farklı sorayım :D
Görüştüğüm kızları saymıyorum
Biriyle beraber oldum
Mastürbasyon yapmaktan çekinmem ama aramızdaki kimya buna izin veriyorsa onun önünde yaparım, ben yapmayı seviyorum diye adamı zorlayamam değil mi?😀
-Gizemli gizli
Mantıklı oluşunu beğeniyorum ya :D :D
Teveccühünüz efendim 😀
Heheheh :D
Dediklerine katılıyorum (:
Geldim buraya :D
Tamamdır 😀
Azıcık tanıyalım bari birbirimizi, hadi bana soru sor 😀 Bazı şeylere cevap veremeyebilirim 🙊
Tabi istersen, zorlamıyorum 😊
Sen ilk yaşında öpüştün :D
Hafiften girelim :D
Öhöm öncelike eig için teşekkür ederiz 😀
17 yaşımda 😊
Başla bakalım bilmediğim şeyleri bende sana soracağım ilerleyen zamanlarda 😀
İlk kimle nerede beraber oldun :D
Aa ama bu resmen soru çalmaktır 😂
Eski sevgilimle oldu, tatile gitmiştik orada oldu, sormamışsın ama 20 yaşımdaydım 😊
hahahah sana sorucam diye soruyu güncelledim hahahah :D
Boyun kaç :D
Ahahha rezil seni herkese bildirim gitti şu an 😂😂
167. Demiştim bunu sanki 🤔
Yok demedim :D
Herkes boyunu yazsın o zaman :D
Isırmayı sever misin?
Seversen nereden? :D
Soruya gel 😀
ısırmayı severim yanaktan, boyundan, enseden, sırttan, karından, kasıktan, dudaktan vee arada bir burundan 😀
Sen?
Severim :D
Dudak, boyun, ense, omuz, göğüs ucu, kasık, bacak içi ve kalça severim :D
Nereden ısırılmayı seversin peki :D
En çok :D
Ben sanırım boyun ya da omuz derdim :D
Göğüs ucu, bacak içi, kalça varken boyun diyemeyeceğim maalesef 😅
amaa en çok sevdiğim tartışmasız göğüs ucu 😊
Güzel tercih :D
Dikleşmiş olunca ısırması ve dişlerin arasında oynamak ve emmek güzel oluyor :)
Ne sıklıkla mast yaparsın?
En son ne zaman yaptın :D
Sevgilim yokken hafta bir belkiiiii bazen iki falan, varken çok nadir yaparım , dün yaptım 🙈😊
Sen?
Sevgilin varken mast ne gerek war :D
Bende dün :D
Ben haftada 3 kez bazen 2 kez canım nasıl isterse :D
Sert seks mi yoksa soft mu :D
Genelde soft başlayıp sert bitsin isterim ama değişebiliyor bazen komple sert olsun istiyorum bazen soft takılalım duygusallığın dibine vuralım istiyorum moduma göre 😊
Sen?
Sert güzel olur.
Ama fantezilerle dolu softta houşma dha çok gidebilir
Sanal seks yaptın mı?
Ne düşünüyorsun bunun hakkında? :D
Sevgililerimle küçük konuşmalar yaptık ama başka biriyle hiç yapmadım ve düşünmüyorum 😊
Sevgili ise iyidir ya sıkıntı yok :D
Sen sor bir iki tane :D
Boyuna 179 demiştin galiba, kilon kaç? 😀
En son 73 tüm ama kilo almıs olabilirm :D
Ögretmenlik yaramadı :D
Ankara'da 69 ayrılmıstım :D
Hmm çok sayılmaz aslında 73-75 civarı 🤔
Kaç sevgilin oldu, kaçıyla birlikte oldun? 😄
3 sevgilim oldu
Görüştüğüm kızları saymıyorum
Biriyle beraber oldum
Yine güncelleme aytım :D :D
Allah seni yaa şapşik misin sen, azıcık dikkat etsene 😅😅
Hmm peki kumral mı, esmer mi, sarışın mı, kızıl mı? 😀
Ayırmam aslında ama esmer 1 kademe daha düşük tercihim :D
yorumuda geç gördüm :D
Benim tercihimde de sarışınlar bir alt kademede 😄
Pekiii benim konuşmalarına göre kafanda fiziksel olarak bir kadın oluşuyor mu, oluşuyorsa nasıl biri o? 😄
Konuşmalarıma*
Fiziksek olarak olusmuyor pek. Snucta bedenine yönelik pek sormadım. Sadece boy olarak. Ama karakter olarak bir şeyler oluşuyor illa ki
Fark ettim onu, beklettin 😊
Anladım, doğru diyorsun 😄 aklıma şu an başka bir şey gelmedi sen sor biraz 😊
Senin aklında nasıl bir görüntü war diyecektm ama resmim orada zaten :D
Striptiz yapar mısın sevgiline :D
Aynen öyle, bakmadan önce de bir şey oluşmamıştı kafamda 😄
Kucak dansı yapabilirim yapmışlığım var yani ama striptizci striptizi yapamam hem o kadar esnek değilim hemde gerekli teçhizat yok 😂
Arkakadaşına mı aşık olursun
yoksa tanımadığın birine mi :D
Strip yine soyunmak olarak olur ya :D iş görür :D
Lap dance candır <3
Ilk 2 sevgilim arkadaşımdı, 3. sü (ilk beraber olduğum kişi) hiç tanımadan etkilenmiştim tanıdıkça bağımız arttı, 4. ise uzaktan tanıdıktı. Şimdi tanımadığım birine aşık olacağımı düşünmüyorum bence aşk küçük ayrıntılarda gizli onlarda tanıdıkça ortaya cikkyor5
Gerçi o zamanlar hepsine karşı aşk hissettim mi orası da tartışılır 🤔
Sen tanımadığın birine aşık olur musun?
Olurum olmam demem. Sonuçta bu arada ortaya çıkan kimyanın değişimi ile ilgili bir şey. Aranızda ki sevgi saygı eğer daha büyük bir şeye dönüşebliyorsa, aşık olamam demenin bir anlamı yok (:
Anladım 😊
Alkol tüketir misin? Evetse ne sıklıkla? 😄
Tüketirim ama sosyal içici diyelim. Evde hiç içmedim. Arkadaşlarımda sadece çtim o kadar.
Ama çok sevmiyorum içmeyi. MAlibu bir güzel oluyor
Bende pek içmiyorum bazen özel günlerde şarap, ancak ayda yılda bir votka içerim o kadar 😄
malibu denemelisin :D
mükemmel bir şey :D
Ki ben alkol çok sevmediim halde diyorum :D
Duydum daha önce, (yanlış hatırlıyor olabilirim) kokteyllere katılmıyor mu genelde hatta 🍸
öyle öyle
bir gün dene :D
Malibu + süt + buz
harika bir tadı war
Netten baktım şimdi hafifmiş tadı ama denerim senin için bir ara, ben normalde sert içkileri tercih ediyorum, içtiğim zaman o da votka oluyor 😄
Sert çok içmedim valla şimdi bir şey diyemem :D
Daha yeniyim bu konuda :D
Amaan uzmanlaşılacak bir konu değil zaten 😊
Başım çok ağrıyor ya, ilaç dışında etkili bir önerin varsa alırım? 😔
Karnın açsa bir şeyler ye.
Eğer toksan masaj yap.
Birde erkendne uyu yine. Ekran çok yoruyor çünkü
Tokum, ilaç da aldım zaten, masaj yapayım biraz, yatarım bir 30-40 dkya o zamana kadar sormak istediğin başka şeyler varsa sorabilirsin 😊
Teşekkürler ayrıca 😊
Sekste iyi gelir diyorlar ama gerçi :D
Onun küçüğü mast dene? :D
Adın ne? Bunu sormadım hiç :)
Deneyebilirim belki vücudu da rahatlatır😌
Ecmel ismim 😄
Seninki nee? ben bay S. Diyordum ama 😅
İlk defa duydum :)
Tanıştığıma memnum oldum ecmel :)
Dene dene :D İlla rahatlatır. Sonuçta orgasm mutluluk hormonu salgılayan bir şey
Public alanlar öpüşme veya sevşme seni rahatsız mı eder yoksa heyecan mı verir?
Yoksa evi mi tercih edersin? (:
Emrah :)
Bende memnun oldum, Emrah 😄
Etrafta birileri yoksa sevişmeden de öpüşmeden de rahatsız olmam ama çevremizde insan varsa sadece öpüşürüm, sevişmek rahatsız eder😊
Gizli bir şekilde ya. Yoksa ortaık yerde sevişir misin diye demedim :D
Peki bir soru daha sorayım sonra sen sor bir iki tane :D
Neden gizli kalmakta ısrar ediyorsun :)
Bunu cidden çok merak ediyorum :D :D :D
Aynen memnun oldum Ecmel (:
Farklı bir ismin var :)
Ya herkeste yok ama benim duyduğum birileri var, niye koymuyorlar bende bilmiyorum 😅
Çünküü nickim adım ve soyadım şeklinde zamanında o şekilde açmışım, o yüzden çoğu zaman gizliden yazıyorum zaten, yalnızca sana özel bir durum değil bu. Takdir edersinki ecmel adında çok insan olmadığı gibi aynı soyad da olduğumuz çok insanın olduğunu da düşünmüyorum bu yüzden sosyal medyada aranırsam direk bulunabilecek biriyim, bu durumu engellemek için gizliyim 😕
Hmm anladım şimdi :)
Teşekkür ederim açıklama için cidden merak ediyordum çünkü :)
Ama bir gün siteden falan gidecek olursan, bir şekilde ulaşma yöntemi bırak ya. Kafa birisin, kaybolup gitmeni istemem. (:
Beni de kafan istediğinde takip edersin, sıkıntı yok. :)
En azından merakımın biri geçti :)
Sen sor bir kaç tane :D
Ne demek, şartlar izin verdikçe bırakmaya çalışırım diyeyim 😊
Anal deneyimledin mi, deneyimlemek ister miydin, sence hoş bir şey mi?
Ne sıklıkla p*rno izlersin?
Sen bunları cevapla ben bir kendimle ilgileneyim, başımın ağrısı geçmiyor, biraz vücudumu rahatlatayım 😊
Anal denemedim. Bir kere denemek isterdim nasıl bir şey diye. şu an aşırı ilgimi çekmiyor :D
p*rno canım isterse izlerim. Her zaman değil? :D
Kolay gelsin (:
Uzun tut, hemen rahatlama :D
Mast nasıl yaparsın? :D
Prno mu izlersin, bir şey mi okursun yoksa gif mi bakarsın ya da direk hayal gücü mü :D
Geldim, hemen orgazm olmak istersem p*rno izliyorum ama zevkini sonuna kadar çıkarmak istersem hayal gücümle yavaş yavaş yapıyorum, gifler ve bir şeyler okumak sadece ıslanmamı sağlıyor beni sonuca götürmüyor 😊
Aşırı mayıştım ben deliksiz uyurum şimdi 😥😴😊😊
Anladım :)
Hadi uyu sen o rahatlamanın üzerine )
Yarın yine görüşürüz :)
Tamam, iyi geceler 😊🙋
Bende yatmadan bir rahatlarım belki haha :D
SAna da iyi geceler (:
Kolay gelsin o zaman, ben gittim artık 😄
Heyo nerelerdesin :D
Gizli olduğun başka bir soruya geçer misin? Takip edilmesin konuşmamız 😊
Engelledim ama tamam öyle yapalım (:
Ama ilk yemek :)
Görünüyor sonuçta, rahatsız olurum 😓😊
Tamam, afiyet olsun 😊
Tamam dur bulayım yollıcam :D
Ama sende artık hafiten güven bana ya :D
Acı çekiyoruz böyle :D
Üzgünüm 😔
Üzül diye demedim ya. Zamanla olucak bir şey bu.
Dur başka br yere atıcam link :D
BEN mast yapmam diyenleri anlamıyorum rahat olsunlar ankette kim neye vermiş bilinmez😜
2 kişi yapmam demiş ama ne kadar güvenilir kim bilir. Onlara kalmış tabi :D
Ankete katılanı dövmüyoruz sonuçta
O çağa geçmedik daha
@Caramason tabi canım😂
Şu resimdeki kızın önünde olur valla
Neden hayır diyim
hehe
Teşekkür ederim yorum için
Cevap
3Cevap
Sevgilimin yanında ben neden yapiyorymki o bosaltsin beni😍😍😍
Orası öyle tabiki :D
Ama bazen izlemekte güzeldir şimdi :D
Karşılıklı birbirini izlerken sonra bir yerden snra dayanamayıp zaten üzerine atlarsınız birbirinizin. :D :D
@Rulez34 evet var
yaparım ama çıkalı baya olacak alışıcaz birbirimi zee o zaman problem olmaz
İlk günden değil zaten. Zamanla aranız olduğunda
yaparım
Yaparım da ne gerek var, sevişmek varken?
Öyle tabi ama tadı farklı :D
Teşekkür ederim yorum için
yapamam 🙈🙈
Hahah peki :D
Setsusa animeden mi?
Anime karakteri ismine benziyor ama çıkaramadım :D
Heee :D
Sen ismi yanlıs yazmıssın ama :D
Ay Savaşçısı <3 :D
Çocukken az mı izledim Ay Savaşçısını. Koşa koşa giderdim eve izlemek :D
Pokemon, Digimon, Ay Savaşçısı kacırmazdım :D
Onu çok az izlerdim ben ya sonradan geldi o :D
Bende şimdi animeleri pc den izliyorum caım TV de kalmadı bunlar:D
Neyi bitirdin :D
Buradan uzun uzadıya sorarım artık :D Anime arıyorum da :D
Kaliteli olsun çizim olarak farketmez
https://myanimelist.net/animelist/Grimmjow256
İzlediklerim bunlar sen söyle :D
Nasıl bir anime?
Hadi bakalım :D Bakıcam :D
Bir konuyu daha yine cinsellik olarak açıp baska yerlere kaydırdım :D
Yeminle ayarım yok :D
Teşekkür ederim :D
İZleyince buradan yazarım (:
Tabii ki yaparım ve yapıyorum da
Dünyanın en teşhir halidir benim için
Yaparım
Teşekkür ederim yorum için
Önemli değil
Iyide sen neden yapiyon yardim iste :)))
şu an olduğu gibi evvet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar