Merak ediyorum neden bir erkek bir erkeğe ilgi duyar (gay olduğunu neden düşünür)?

Yani belki ben de tuhaf düşünüyorumdur ama nedense erkeğin erkeğe ilgi duyması kadının kadına ilgi duymasından daha tuhaf geliyor bana. çünkü ne bileyim heteroseksüel bir kadın bile başka bir kadının vücuduna bakmaktan hoşlanır, kadında farklı bir cazibe var yani bu inkar edilemez. Ama erkeğin erkekten hoşlanmasına ne neden olabilir? hormon dengeleri yüzünden mi? yani kendini kadın gibi hissetmesine sebep olan östrojen hormonu yüksekliği vs nedeniyle mi erkeği cazip buluyorlar? Ama bildiğim kadarıyla östrojen seviyeleri yüksek olan erkeklerin hal hareket tavırlarında da bir kadınsılık oluyor? Ben eskiden tanıdığım bir erkeğin gay olduğunu öğrendim o yüzden kafamı kurcaladı bu olay. Ama onun kadınsılık hissettirecek hiçbir hali tavrı yoktu. Normal biriydi, efendi terbiyeli, ortalama inançlı herkes kadar camiye giden hatta ilk tanıdığım yıl cumaları kaçırmayan biriydi. Herkesin hayatı kendine kimseyi eleştirmiyorum, herkes seçimlerinin sonucunu kendisi yaşayacak nihayetinde. Üniversitenin ilk yıllarında baya yakın olduğumuz bir erkek arkadaşımdı, yani aynı arkadaş grubunda olduğumuz bir arkadaştı. Sonraları bizden koptu başka arkadaşlarla takılmaya başladı. Birkaç yıldır Hollanda'da yaşıyor. Yeni öğrendim ve şaşırdım, eşcinsel kimliğinin kabul göreceği bir yerde yaşamak istediği için oraya yerleşmiş ve erkek arkadaşıyla birlikte yaşıyormuş. Düşünüyorum üni. nin başında tanıdığım çocuk bugünkü kişi olabileceği asla aklıma gelmeyecek bir çocuktu. Nasıl oluyor bu değişim? Sonradan mı keşfediliyor gaylik yoksa ergenliğe girişten itibaren hep hissedilen ama belli bir zamana kadar içinde tutmaya uğraşılan bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
yahu tembel bir millet olduğumuzu bilirdim de bu kadar olduğunu bilmezdim :D okumayın ulan, çok uzun okuyamadım yazmaya üşenmiyonuz mu :D
Merak ediyorum neden bir erkek bir erkeğe ilgi duyar (gay olduğunu neden düşünür)?
Cevapla