Ergen erkek kardeşin anlasından etkilenmesi falan normal mi?

14 yaşında erkek kardeşim var. Evde ara ara kaçamak bakışlarını falan yakaladığım oluyordu tabi ama bunu bütün erkekler yapıyor zaten o konuda farklı hissetmiyorum da. Dün trafik kazası geçirdim ve bacağım kırıldı ameliyat oldum platin falan takıldı ve bacağım askıda hastanede yatıyorum. Yanımda annem kalıyor ve bugün okul çıkışı kardeşim yanıma gelince annem 1-2 saatliğine eve gidip geleyim dedi. Annem geldi kardeşim gitti neyse 5 dakika sonra falan annem kızım sen böyle mi duruyordun kardeşinin yanında dedi. Ne olmuş dedim. Her yerin meydanda çarşafın kaymış dedi. Kıyafet sadece hastane önlüğü var sondamı da yeni çıkarmışlardı. Kardeşim yatağın ayak ucundan hiç ayrılmadı annem gelene kadar telefonuyla oynadı hep. Acaba fotoğraf falan çekmiş midir veya ne biliyim orda durmasının nedeni görmüş olması mı? Sonuçta ablasıyım ama tam hormonlarının tavan yaptığı dönemde olduğu için anlayabiliyorum meraklı olmasını falanda. Fikriniz nedir?
Ergen erkek kardeşin anlasından etkilenmesi falan normal mi?
Cevapla