Bu siteden birinin bu sorular hakkındaki görüşünü görmüştüm, ona göre ilişkide kadının sayısız boşalma hakkı vardı, ilişkide kadın erkekten önce boşaldığında o arkadaşa göre sorun olmuyor çünkü ona göre kadının sayısız boşalma hakkı vardı, ama bence sorun olması lazım, düşünsenize kadın erkekten önce boşaldığında erkek henüz boşalmadığı için cinsel isteği devam edecek ve erkek kendisi boşalana kadar kadınla ilişkiyi sürdürmek isteyecek, kadınsa o ilişkiyi boşaldıktan sonra sürdürdüğünde acı almaz mı? Erkek kadından önce boşaldığında ise o arkadaşa göre sorun oluyor, bunda ben de hemfikirim, sonuçta kadın daha boşalmamış ve cinsel isteği devam ediyor, erkeğin ise pili bitmiş o kadın nasıl tatmin olacak bu sıkıntı. Bence iki türlüsü de sorun olur.
Merak ettiğim bir soru. Ciddi olarak yanıtlar mısın?
Bir de bu boşalma işini aynı anda nasıl yapabiliyorlar onu hiç anlamıyorum. Bu sorumu da cevaplar mısınız?
Merak ettiğim bir soru. Ciddi olarak yanıtlar mısın?
Bir de bu boşalma işini aynı anda nasıl yapabiliyorlar onu hiç anlamıyorum. Bu sorumu da cevaplar mısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Hangi soruyu cevapladığınızı da yazarsanız sevinirim
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar