Erkekler peki siz 10 üzeri birlikte olmuş kadınla evlenir miydiniz 😂😂😂
Geçmişi kötü olduğunu öğrendiğiniz sevgilinizden ayrılır mısınız?
Erkekler peki siz 10 üzeri birlikte olmuş kadınla evlenir miydiniz 😂😂😂
Öğrenır öğrenmez onu heryerden engellerim ama hiç yazmam ya da söylemem birden bire keserim muhabbetı bırdahada görüşmem oda zamanla zaten ondan ayrıldıgımı öğrenır kısacası yol veririm gözümden düşer ne sevgi ne saygı kalır sen git onun bunn altına yat butun fantazilerini gerçekleştir anal oral vajinal herşeyı yap sonra gel deki seni seviyorum yerler öyle sevgiyi allah esirgesin.
Gećmişin gölgesinde yasamiyoruz kardes. Gönül bu kimi ne zaman nasil sevicegini bilemezsin. Sevginin dini dili ırkı geçmişi şusu busu yoktur. Yeterki adam gibi sevelim sevilelim. Sevilmek cok guzel bir duygu. Senin icin endiselenen seni dusunen birinin olmasi paha bicilemez olsa gerek.
Geçmiş önemli. Ben geçmişini kaldıramayacak olduğum biriyle ciddi bir ilişki düşünmem.
Cevap
20Cevap
Geçmişi onun problemi. Dert etmem ama üzülüyorsan ona destek olurum moralmen.
Hastalık kapmamış olsun yeter. Ben geleceği için oradayım onun, geçmişine takılı kalma için değil
Geçmişe değil de geleceğe odaklanan bireyin mutlu olma olasılığı hayatın her alanında daha fazladır..
evet geçmiş çok önemli... abi o erkekler saçma anlayış diyorlar demek biri dese karınla 1 gün yatabilirmiyim dese anlayış diyecekler... öyle olmaz abi geçmiş çok önemli
Bir dakika bile durmam neden durmam onuda soyleyim gecmisi erkeklerle dolu oldugu icin değil bunu enn bastan bana soylemedigi için bir dakika durmam...
peki sana dese ki " Seni tanımıyordum aşkım. Herşeyi anlatamadım çünkü. Beni yadirgamandan benimle olmak istememenden korktum. Ya da bana sen. de cinsel objeymişim gibi yaklaşırsin diye korktum. Beni anlamani umuyorum " gibi mantıklı bir sebeb söylese yine de ayrılır mıydın?
Evet neden evet o zamanda sana olan güvenimi kirmis olurdun. belki ben seninke ilgili cok guzel seyler düşündüm? hani derler ya doğruyu soyle en azindan sonradan kaybedeceklerini en bastan kaybedersin die o hesap işte.
sonradan öğrenen herkes sinirlenir baştan yalan atanla işim olmaz benim mesela net :)
başta konuşmadiniz açılmadı pek bu konular. Sizin kendinizi kullanmanızı istemediği tanımadığı için başta bunları sakladı diyelim ya da bakireyim dedi diyelim.
ama işte ben yalanı sevmiyorum bahaneler bana göre bu yalan icin :D yalan olacagına yılan olsun :D
peki Birsen fazla kişiyle birlikte olduğunu söylese ne düşünüyorsun? Ciddi düşünur musun o kızla?
bastan söylese dürüst olursa neden olmasın ama günler geçmiş ciddiyete binince askım yaaa biliyomusunnnn ben 3 erkekklee yatttım derse iyi bk yedin der ayrılırım :D
ya tamam kız açısından düşün. Seni tanımıyor doğru düzgün. Senin onu kullanmandan korktuğu için bazı şeyleri eksik söylediği düşün. sonradan öğrendin kıza hak verir misin yoksa sevsen bile ayrılır misin
illa sorun eder ya sonradan söyledin diye :) direk ok tamam sorun değil diyemez cogu kişi :)
aynen . öyle olduğu için bu kız tecrübelerine güvenerek söylemedi ama en azından bakire değilim dedi. sonradan öğrendin ayrlir misin
ilk bir sorarım kac kişi? :)
tamam da kız tarafından düşün biraz.. Seni başta hiç tanimiyor doğru düzgün. Ciddi düşününce sevgili olunca ne tepki vereceğini bilemiyor
geçmiş biyere kadar önemlidir cok agır seyler yoksa geçmişte sorun yok örnegin benden önce biriyle birlikte oldugunu ogrensem olsem evlenmem
siz hiç kimseyle birlikte olmadiniz o zaman.
burda önemli değil derler hiç sanmıyorum öyle bir kızla kımse evlenmez sadece oynatır
Kardesim dedigine katilmiyorum. Eger sevdigin kişi seni aldatmamissa. Seninle birlikte olduktan sonra sana sadik kalmissa bence gecmisin bir onemi yok
Mafya falansa kaçarım yi yok sorun yok oleyyyyyyyy 😂😂😂🙈
ne mafyası ya! 😊 ilginc bir bakış açısı olmuş senin ki?
ben senin kankan değilim burada anlaşalım!!!
senin varlığından daha onemliyim.
önce doğru düzgün yazması öğren.
sen çok eğleniyor gibisin şebek
geçmişi olan ve kirli olan bir kız sktrsin gitsin hayatımdan işim olmaz !
neden
iyi birisi olması önemsiz mi
umrumda olmaz iyiymiş miş !
sen düzgün durdun mı geçmişte 😃
anamdan doğduğum gibiyim be !
hmm. 30 yaşına kadar mi
ben kötü diye ayrıldım zaten öğrendiğimde. geçmişi önemlidir. önemlidir benim ki temizse onun ki kirli olamaz çünkü
geçmişi neden onemsiyorsunuz peki? Sonuçta geçmiş gitmiş o insanın bir yeri eksik değil kaza değil şu değil duyguları kisileriyle karşında. Hatta onu da seviyorsun diyelim neden ayrlir ki insan degistirilemeyecek bir şey için.
kişileriyle demişim. kişiliğiyle
geçmiş inde 50 tane erkekle yatmış biri sen olsan evlenirmisin. ?
genişlemistir diye düşünurdum😊
kişiliği o... pu olan insanla işim olmaz benim arkadaşım evlenmeme 1 ay kala tehditle öğrendim herşeyi. yolladim memleketine otobüsle katil olunca sonra erkekler cani oluyor. böyle seref yoksunu insanlarla işim selamim olmaz benim
bende ayağımi soktum zaten ancak aldı onuda😀
daraltirirdin be abi 😃😃
gerek yok yenisi tazesi orjinali var ken zevkte vermez onlar😀😀ayağım giriyordu resmen diom mina nasil daralcak orası😂😂
Bir insanın geçmişi gelecegini belirler geçmişi kirli olan çok az insanın gelecegi temiz olur
Ben sogurumm ve tekmeyi basarim kendi fikrim insandan insana fark eder ;)
En ufak hata yapmış bir kızla işim olmaz...
Ben geçmişten gelmedim sonuçta umrumda olmaz
güzel kardeşim değilim çok şükür..
Kariyeri iyiyse önemli değil
ayrılmadım
geçmiş de önemli
50 kadınla birlikte olmuş erkek ile evlenir misin
neden
Ayrilirim tabi genis degilim
Hayır
Sevgili olmam ki
Ayrılmadım buyüzden
ayrılmam seviyorsam
sevenin gözü görmez
Sevgime bağlı
ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar