18 yaşındayım sevdiğim kişi 25 yaşında Ve oonunla iliskiye girmek istiyorum bakireyim. onun da ilk ilişkisi olacak?

Birbirimizin ilki olduğumuz için unutmayiz dimi?
Ve onu çok istiyorum gerçekten sonradan pişman olur muyum ilişkiye girsem? doğum günü sürprizi olarak girmeyi düşünüyorum? Siz ne yapayım kararsızım?
18 yaşındayım sevdiğim kişi 25 yaşında Ve oonunla iliskiye girmek istiyorum bakireyim. onun da ilk ilişkisi olacak?
Cevapla