Banyoda vajinama tazyikli su deyince içim bir tuhaf oluyor normal mi bu yaa?

Ya belli bir bölgeye deyince o su resmen tahrik oluyorum hatta suyu daha fazla açmak istiyorum o an ama sonr yaptığım şeyden utanıyorum su bu ya oha diye :( Normal mi bu yani benim gibi su deyince tahrik olan var mı?
Banyoda vajinama tazyikli su deyince içim bir tuhaf oluyor normal mi bu yaa?
Cevapla