Bu yüzden o ülkeler gelişirken siz ortadoğu çöplüğüne batıyorsunuz.
Seks sırasında kadından habersiz prezervatifi çıkardığı için tecavüzle yargılandı. Ne düşünüyorsunuz?
Bu yüzden o ülkeler gelişirken siz ortadoğu çöplüğüne batıyorsunuz.

Ceza burdan bakınca kadınlar açısından şirin gözüksede bence cok talihsiz bir adammiş
Neden mi?
*Mahkemede prazervatifin çıkarilmadigini nasil ispat etmisir?
*Diyelim ki kadin adli tip raporunda sperm bulundu. Boyle olunca prezarvatifin delik olmadigi nasil ispatlanmisti?
*Mağdem bu kadar hassaslar prezarvatifli iliskide erkegin daha az keyif almasi cezada indirimegitmis midir?
*Mahkeme bunun kadin tarafindan hazilanan bir kumpas olmadigini nasil tespit etmistir?
Sonuc olarak son derece cinsiyetci bir karar olarak goruyorum. Bunuavrupada olmasi her konuda hakli olduklarini gostermez.
İşte prezervatifin önemi.. Gelişmiş toplumlar korunmasız seksin sonuçlarının ne kadar ciddi olacağının farkındalar.. Hele ki bunu karşındaki kişinin isteği dışında yapmak bence de kesinlikle suç!
Bizim saIaklar halen "hissetmek önemli" deyip kullanmamaya devam etsin.. Sonra gelip burada "hamile miyim" diye konu açarlar.. Bilinç sıfır bizde..
Hiç tanımadığı bir adam tarafından tecavüze uğrayan 14 yaşında ki genç kıza ruh sağlığı bozulmamıştır raporu verildi 10 gün sonra kız intlhar etti. Bu ülke de "Kader de varsa tecavüze uğramak, çırpınmayı bırakta keyfine bak " kafası var sapıklarda...
O raporu veren doktorun serbest bırakan hakimin karısına kızına tecavüz edeceksin bak ne oluyor ozaman
@Cilgindelikanli1 karısıyla kızının suçu ne mk?
Ozaman onları misafir edeceksin
Adama öyle diyecen
Bak bu adam karina kızına tecavüz etti
Ruh sağlığı bozulmadı ama onlarda intehar etti bak noluyor
Geçen benim önüme tır çıktı kırmızıda geçti
ölümden döndüm
tamamen Allahtan
ama adamın ifadesini alıp gönderdiler
göz altına bile almadılar
bu ne ki
@subay51 evet aynen öyle
@subay51 Allah korudu da ufak tefek morluk kas spazmıyla kurtardın
tekerleğe denk gelmişim çok şükür
boşluğa denk gelsem altına girip ezilecektim
@subay51 Edremit yolunda
Cevap
60Cevap
Evrensel hukukun geçerli ve yürürlükte olduğu bir ülkede yaşamak işte böyle bir şey! Mahkemeyi kararından ötürü tebrik ediyorum! Neticede karşı tarafın rızası alınmadan yapılan bir eylem. Şayet prezervatifi çıkaran adam HIV pozitif olsaydı bu sefer adam öldürmeye teşebbüsten yargılanacağından şüpheniz olmasın.
Adam da cinayetten karşı dava açsın.
Doğmamış çocuklarının katili o kadın...
Adamın yaptığı doğru mu? Hayır. Ancak mahkemenin kararının da tecavüz sayılması ağır bir durum. Daha farklı bir ceza verilebilirdi...
https://i.hizliresim.com/77nVGv.jpg
Ne sacma bir dusunce
@mavimsiyesill taraflar kendi istekleriyle ilişki yaşarken bir prezervatif çıkarmanın cezası tecavüz sayılarak veriliyorsa, bu da gayet mantıklı.
Eve giren hırsız şiddet gördüğünde dava açıp bunu kazanıyorsa, bu adam bu kadar ağır yargılanmamalı.
Sizler daha mantıklısınız tabi ki ! Bizim mantığımız hep saçmadır.
Yorumlara bak :(( bence çok güzel yapmış hakim adamın öyle bir şey yapmaya hakkı yok. Türkiyede olsa bu olay vermeseydi orospuu derler kadına. Bizde tecavüzcüler bile bir şekilde yakayı kurtarıyor.
Bizde 20 kişi tecavüz etse bile o kadar ceza almıyor 😄😒
Çok iyi olmuş, gelişmiş ülke olmak bambaşka bir şey.
haketmiş onun zevki kadinin hayatinda cok buyuk degisikliklere mal olabiliyor
Türkiye de olsa da kadının rızası vardı zaten derler.
Oh iyi olmuş darısı Türkiye'ye bence istemeden yapılan her şey tecavüzdür.
hakli bir karar olmus cunki kadin ona gore hareket edecektir ve sonuclari kadinin istekleri dogrultusunda gelismeyecek oyuzden dolayi kadin hakli
Bence süper birşey keşke ülkemizde de böyle adalet olsa
Aynen öyle
evt
Ama malesef
evt bizim ülkemiz yerlerde geziyor bu durumdan dolayi
Hiç sorma haber izleyesim gelmiyor
bende hiç haber izlemiyorum
Bende bıraktım zaten. Kimmiş bu bayan tanışmak isterim eğer isterseniz
herkesle de tanışmak istiyorsunuz nedense
biraz seçici davransanız
İsterim ama sohbet etmek istemem
Her insanla
Bence isteme çok Kaba siniz bu yüzden sabahtan beri paylaştıklarını zaman yorum yaziyorum tanışabilir miyiz burda da karıma çıktın yine benim yorumuma görüş yaptın yine öyle diyorsun
Kızma özür dilerim sıkılıyorum bugün. Neyse teşekkür ederim yinede
Demekki tek gizli sensin
ya sıkılınca böyle şeyler yapma otur roman okuma müzik dinlemek le yeni tarzda müzikler dinle
ayrıca eline kalemi al canın neye sıkkınsa onu yaz içini dök ne güzel
Dinleyemiyorum senin içinde şimdi. Görüşmek üzere. Özür dilerim tekrar
yanlış karar , isviçre gibi ülkeden böyle karar çıkması şaşırtıcı, karşılıklı cinsel birleşme istek dahilinde olmuş zaten. tecavüz sayılamaz. zaten tecavüz olsaydı 1 seneyle yırtamazdı. muhtemelen karşı tarafın hayatını tehlikeye atacak şekilde davranışta bulunmaktan yemiş olabilir cezayı. sonuçta kadına bir hastalık geçirebilir, isteği dışında hamile bırakabilir vs. vs. tecavüz olmaz bu olay
Yakın arkadaşımmorq da yaşıyor, her türlü haklara sahipler, bu kondom olayı en basiti 😏
demekki kadın prezervatif takmayaraka hamile kalmak istiyomus bu yüzden taktirmiyomus adamda çocuk istemiyosa demekki neyse herkez anladı zaten bunları 😂iyi olmuş
çok doğru bir karar
şiddet sadee dayak demek değildir
Kadınlar şeriatcilar vs bakin kadin haklarini öğrenin kadının esitligini görün
Haketmiş cezayı. Ama tecavüz olarak nitelendirilmesi tartışılır
Aşağıdaki yorumları okudum da evet toplum olarak ilerlememize daha çok var
Son eleştirinde haklısın sonuna kadar.
1- partnerinden habersiz preervatifi nasıl çıkarıyor
2- kadın bunu daha sonra fark etmiş
adam içine boşalmadığı sürece, bu anlaşılmaz
3- Adam kabul etmese kadın nasıl ispatlayacak
mantıksız ve alakasız
Kadın dogru yapmis. Ya hamile kalsaydi. Kurtaj yaptirmak durumnda kalicakdi.
Aynen öyle
Salak salak konuşmayın vermesini bilirken sonuçlarına katlanmasını bilicek çıkardı diye tecavüzden içeriye attırcak bir de leke sürücek bana ulan o kadını öldürürüm ölüsnü skrm
Oyle seymi var salak salak sen konusuyon ya kiz hamile kalsaydi ne olacakti. O kiz mecburmu istemeden hamile kalabilir.
biz bayanlarin istegi onemli olsada bukadar ileri gitmek bence biraz cok agir
Bu yüzden onlar gelişmiş ülke iste bizde böyle bir durum yasansa ceza falan almazdi herhalde kadinin degeri yok bizim ülkemizde kadın sadece bir ihtiyaç sanki bir seks objesi 😏
Bence bu iş kazası 😁
Önce emniyet baret düşmüş 😬
Yapılan şey yanlış tabiki kadına karşı saygısızlı.
Ama medeniyet denen şey bu değildir bu olamaz hem Ortadoğu'nun medeniyeti ni çöplük olarak görmen manidar bir bakış açısıdır çok değil 100 yıl öncesine bakarsan Ortadoğu da medeniyetin beşiğinde nasıl bir zihniyetin olduğunu idrak edebilirsin şuanki durumumuz millet olarak batıya özenmemiz ve tembelliğimizden dolayı hasıl olmuştur maalesef
Eksileyen zihniyet ile şuanki pkk sempatizanları aynı zihniyetredir
seks sırasında kadın bana sormadan üzerime çıktı ve zıpladi pazartesi ilk işim onu mahkemeye vermek olacak..
Hamilelik gibi hayatını mahvedebilecek bir şeye yol açabilir mi bu?
Yargılama şekli taciz olamaz kadının isteği ile ilişkiye giriyor !
Kadının isteği ile prezervatifsiz ilişkiye girmiyor. İsteği dışında olan bir durum var.
ülkeni küçümseme.
tecevuzle yargilanmis demissin bu kadar az mi orada ceza. bizde tecavuz 10 ile 22 yila arasi degisiyir... bizde daha ağır...
İsviçre'de ise ancak cinsel ilişki durumunda zaman tecavüz tanımı kullanılıyor. Bunun dışındaki istenmeyen cinsel davranışlar 'cinsel zorlama' olarak adlandırılıyor. Ancak öngörülen cezalar aynı: 10 yıla kadar hapis. Her iki eylemin gerçekleştiğini söylemek için de kurbanın savunma halinde, failin de kurbanını direnişine bilinçli olarak karşı gelmesinin tespit edilmesi gerekiyor. Psikolojik baskı da zorlayıcı eylemler arasında sayılıyor. İsviçre'de de 2004 yılından beri evlilik dahilinde gerçekleşen tecavüzlar cezaya tabi.
çok guzel bir uygulama olmus 🤗🤗aynisini ulkemizde bekleriz
Çok saçma önclikle şahit var mı kadın hamile mi kalmış 😂😂 ikincisi tecavüzün cezası 12 ay mı son olarak kadın tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakıcan olayını zevk alma yoksa tecavüz sayarım demiş bence 😂
Ceza almakta haklı. Kadının suçu ne ya hamile kalsa
Onun adı tecavuz neden oluyor anlayamadım. Spermlerin ne suçu var?
Kadının rızası olmadan çıkardı prezervatifi?
Belki adamin rizasi olmadan kicini tokatlamistir yazık degil mi adama
Şikayette bulunur, yazık olup olmadığına mahkeme karar verir.
senin itirazın olmaz heralde böyle bir durumda
@Non_existent oyle bir duruma mahal verecegimi sanmiyorum. Evlilik dışı ilişkiye karşıyım... cesitli korunma yöntemleri var kendini garantiye alabilirdi kadin. He almış buna rağmen dava aciyorsa, gülünç bir durum.
Erkeğin zevki için kadın hap mı kullanmak zorunda?
Kadin da zevk almiyor muydu? Olay yalnizca spermini orama degil burama surdu olayi. Komikkkkk
burda evli ya da bekar olduğundan bahsetmiyor kişilerin
belkide tek gecelik bir ilişki bilemeyiz ama şöyle bir durum var partnerin nasıl ki senin iznin olmadan seninle ilişkiye giremiyorsa ilişki ensasında da senin istemediğin bir şeyi yapamaz bu kişiliğine saldırıdır ki bizim ülkemizde kimsenin umrunda değil ama avrupada bu konularda mahkemeler çok duyarlı
ohh iyi olmus.. cidden bak oyle sacmalk mi olur
Böyle şeyleri bırakıp keyfimize bakalım demek yerine işi gücü yok mahkemeye ver..
Bunun medeniyetle ne alakası var bu bildiğin saçmalık ha öyle zikiyor ha böyle ne fark var o kadın rızasıyla altına yatmışmı yatmış
Tamam kadında haklıda 12 ay hapis nedir ya oro*punun birine çaktın diye ahahahaha
@CebeciSirac valla ya bildiğin bedava yapan işte :D
Kes be cinsel şiddetmiş adamın altında ahh larken ohhlarken iyi ama
Batı özentiliği reyiz başka bişey değil ruh olmuş o*spu bunlards
@CebeciSirac çok yüz verdik bunlara işlerine gelince eşitiz işlerine gelince değiliz adamda tip para araba isterler sende var mı diyince aaa sen erkeksin derler hani nerde eşitlik :D
Tecavuzden degil de baska birseyden yargilanmaliydi. Sonucta isteyerek birlikte oluyor. Ha adamin yaptigi yanlis tabiki oyle riske girilir mi :)
güncelleme bölümünde yazan icin tebrikler!
Adamın öyle bir şey yapmaya hakkı yok
İste bu yuzden yasamak istedigim ulkelerden birsi.
sen niye lastik davasından isviçrede yaşamak istiyosun reis 😂
@CebeciSirac bu bir ornek dostum ac isvicre insan haklarina bak ne kadar deger veriyorlar.
Bak aşagida @entelman gerekli aciklamayı yapmiş.
Iyi yapmışlar. Prezervatif şart.
Sen başkasın
@emircan2001 zırlama
😂😂😂😂😂
Gitti benim tatlı ❤kırıldı
ortada bır haksızlık var adam prezervatıfle zevk almıyor olabılır kadında zevk aldıgı ıcın prezervatıfın cıktıgını bıle anlamamıs bence adalet tam olarak saglanamadı
Adam prezervatifle zevk almıyor diye kadının hayatını karartamaz, hamile kalsa ne olacaktı?
peki nasıl farketmıyor cıkardıgını dıkkatlı olsun ve guvenmedıgı bırıyle neden seks yapıyor
bizim burda olsa iyi olur
kadında vermeseydi ala ala sanki adam zorlamış
vermek derken? sanırım yanlış anlaşılma var. sevişmek isteyen bir kadın vermek istemeyebilir. bu cok ince ayrım bir çok açıdan bakıldığında ne kadar geride olduğumuzu gösteriyor.
yapmadım ki zaten :-P
Seks yapmak medeniyet mi? Hele ki önüne gelenle ya da birşeyler hissetmediği sadece zevk uğruna yaptığı da mı medeniyet?
Öyle bir şey mi demişim?
Son tespitin güzelmiş bu arada
Ben ömür boyu alırım kesin çünki sevmiyorum ve kullanmıyorum 😀😀
İğrençsin.
Resimde ki şeyi yaşamak istedim..
yaşayalım bebegim
Ne medeniyeti suçsuzluktan neye ceza vericegini şaşırmışlar
Olayın ciddiyetini idrak edemiyorsunuz sanırım. KADIN PREZERVATIF KULLANDIĞINI SANARKEN ÇIKARMIŞ. Hamile kalabilirdi.
O kadar kolay değil hamile kalmak geriye çekme yöntemş var ki bunlar tavşan gibi ilişki yaşıyor biliyordur
Vay arkadaş ne gelişmişlik. :D
Bu yüzden de 12 yıl yok artık Gamsız be
12 ay
tabiki medeniyet sevişmek zaten
3 senedir işlem girmedigim icin alakâm yok 😂
et ete değmeden olmaz
Sacmalik o hakimide prezervatifsiz skrmmm
Yukardaki olsayda kadının haberi olmadan çıkarmış nesini idrak edemiyorsunuz? Kadın prezervatif var sanıyormuş, hamile kalabilirdi.
İşte bu yüzden bütün dünyada türk deyince insanların aklına senin gibi cahil ve yobaz kadın düşmanları geliyor...
olaya aklim ermedi de resim sahane :)
bir bakıma doğru bir bakıma yanlış bence
ne salak erkekleer var bu alemde
ortadogu çöplük degil geldigimiz yerdir
Çok iyi.
Lastikli hiç zevk vermiyo
hayyy oyle mahkemeyi de öyle karıyı da
Hayatımda gördüğüm en saçma ceza !
Hayatimda gordugum en adil cezaaaa
Ne atlıyon sen
Yobazlar anlamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar