2 ay sonra dugunum var, gelinliklerin icine normalde jartiyer giyilir ama ben bacak bandi takmak istiyorum daha hos bir goruntusu var bence. Ama tabikide amerikan filmlerindeki gibi esim herkesin icinde agziyla o bandi cikarmaya calismicak 😂 Eve gittigimizde gorur :) Sizce nasillar? Erkekler esiniz bunu taksa ne dusunursunuz? Ben birincisini cok sirin buldum :)
iyi güzel de ben bir şeye takıldım. gelinliklerin icine normalde jartiyer giyilir? derken? öyle mi gerçekten ben hep sadece külot var sanıyordum ya da başka bir şey jartiyer mi giyiliyormuş
Ya bırakın şu ithal adetleri. O bandın anlamı bizde ki kırmızı kurdelaya eş değer, ayrıca düğünde damat bunu ellerini kullanmadan delinin eteği altında dişleri ileri çıkartıp tıpkı gelin çiçeğinin fırlatılması gibi fırlatıyor ama erkeklere. Yakalayanın talihi açılacak hurafesi gibi... Seksi görünebilir ama gereksiz bir adet
Kızıp darılmaca olmasın, gece kulüplerinde ya da benzeri striptiz kulüplerinde dansçı kızlarda bunu kullanır. Amaç bahşişlerin sıkıştırılabileceği bir şeyin olması için. Yani evlendiğim kişinin bacağında sırf güzel görünüyor diye de böyle bir şeyin olmasını arzu etmem ben şahsen. İster istemez ön yargı oluşuyor
En İyi Cevaplar