2 aylık evliyiz hiç korunmadik ama niye çocuğumuz olmuyor?

Erken boşalma vs oluyor ondan mı neden olabilir ya
2 aylık evliyiz hiç korunmadik ama niye çocuğumuz olmuyor?
Cevapla