Her gördüğüm insanı cıplak hayal ediyorum yaptığım doğrumu sizce?

bazen yolda yürürken her gördüğüm insanı anadan doğma çıplak hayal ediyorum😂 bu iyi bişeymi kötü bişeymi? peki siz insanları cıplak hayal ettinizmi hiç?
Her gördüğüm insanı cıplak hayal ediyorum yaptığım doğrumu sizce?
Cevapla