Özel yurtta oda arkadaşımın önerisi: İkimizde de aynısı var. Neden saklıyoruz ki? Odada bari çıplak özgür olalım mı?

İki kişilik odadayız ve arkadaşım birbirimizden saklamaya gerek var mı diyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Cinsellik değil, daha rahat bir ortam için. Aslında mantıklı görünüyor. Gay de değil. Sevdiği bir kız var. Ben de normalim.
Özel yurtta oda arkadaşımın önerisi: İkimizde de aynısı var. Neden saklıyoruz ki? Odada bari çıplak özgür olalım mı?
Cevapla