Yarın finalim var büyük ihtimalle kalacağım. Çok kötüyüm ders çalışamıyorum. Biraz azgınlık var ondan mıdır?

Zaten hiçbir şey bilmiyordum. Tıp 1. Sınıf öğrencisiyim düzenli gitmediğim tıbbi biyoloji dersinden finalim var. Bu kadar şeyi ezberleyemem :(
Odaklanamıyorum masturbasyon yapıp uyuyup sabah 5 gibi kalkıp çalışmayı düşünüyorum bilemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Niye troll olsun biz kadınların da ihtiyaçları var
Yarın finalim var büyük ihtimalle kalacağım. Çok kötüyüm ders çalışamıyorum. Biraz azgınlık var ondan mıdır?
Cevapla