Inlemeyi cok seviyorum ama yalniz inleyemiyorum sizce napmaliyim?

Sizce de iliski isyeten birinin yalniz kalmasi zulum degil mi?
Inlemeyi cok seviyorum ama yalniz inleyemiyorum sizce napmaliyim?
Cevapla