Bunu önceden size söylemeli mi?
sarkık derken doğuştan demek istiyorum
kızlar siz olsanız ameliyatla kestirirmiydiniz? 😶.
sarkık derken doğuştan demek istiyorum
kızlar siz olsanız ameliyatla kestirirmiydiniz? 😶.
ıııııııy o ne öyle ya!!! ne demek iç dudakları sarkık? NE DEMEK?
direkt boşardım.
Tabi ki söylemelisin, nihayetinde eşin olacak vajina iç dudakları sarkık kızla evlenip napsın?
gibi cümleler kurmam. Yapıma ters.
Fakat, (bu kısım seni biraz acıtabilir. ama yukarıdaki cümleler kadar acıtmaz.)
Güzel kadın, güzel insan. Neden kendine böyle bir eziyet çektiriyorsun? Neden böyle bir şeyi kendine dert ediyorsun? Pardon ama sen Otomobil falan mısın? veya satılıp alınan bir mal mısın? çiziği var üretim hatası varmış gibi bir soruyu kendine nasıl yakıştırıyorsun? Bu kadar hassas olmaya ne gerek var?
Sen adam gibi birini buldun vajina iç dudağını beğenmeyecek? yapmayın bunu kendinize. Ondan sonra erkekler neden bu kadar öküz? sen bu kadar detay düşünüp her şeyi önüne serersen tabi ki öküzleşir.
Neymiş vajina dudağı sarkıkmış iriymiş vs vs. Yapmayın şunu kendinize.
Tabi haklısınız da nebilim bana bile itici geliyor o yüzden size sormak istedim ://
dudak hafif sarık olur. ayrıca sonradan da sarkmaz. ilk doğuştan uyarın vajina ve vulva hakkında bilgin olmadığını gösteriyor ve yersiz endişelerin var bırak bu düşünceleri.
Benimkisi baya sarkık ayrıca sen nerden bileceksin vajinan mı var?
kızım yaşım 49. yurt dışında ülkeler gezip inşaatlar yapıyorum. tanımadığım kültür kalmadı.
saçma laflarla cahilliğinizi bastırmanız daha komik oluyor. şimdi biri "havada %70 azot var" dese evet doğru ama seniin gibi kalkıp adama "kendin ölçtün mü " diyerek inanmamazlık yapmak sence nedir
erkek jinekologlar var. onlarda da vajina yok. ne yapmalı acaba
ben sana kendi kendine zulum yapma saçma sapan takıntılarla moralini bozma diye gerçekleiri anlatıyorum senin dediğin lafa bak. cehenneme kadar yolunuz var. neye inanırsan inan. çok da umurumda. size insanlık yaramıyor. belli artık
ameliyat ettirmek en iyisi bunların yüzüne vurmasındansa
Cevap
33Cevap
nasil yani sarkik derken ben anlamadim normalden farklimi
Normalden çok çok farklı :/ baya et sallanıyo
Takılma. Bu tarz şeylere seni seven a. mini sevmiycek seni sevecek. Ha sen kişiye soylersin benimkini dudakları böyle diye oda aç bakiyim. der ustunsen geçmeyen kalmaz.
Empati kurmaya çalıştım ama yapabildim mi bilmiyorum.. Bunu önceden söyleme imkanı nasıl olabilir ki? Söyleyemezdim sanırım ama bunun için evliliginin tehlikelye girecegini düşünüyorsan eger zaten evlilik olmamıştır bence
tiksinirdim. artık bakmadan görmeden orasını ve oral sekse tövbe ederek ilişki yaşardım. ve oral içime çok oturursa da parasını bastırıp o işi yapanı yalar yalar gelirdim
sacmalamaa litfen ya ne alakasi varr, nasil olursan ol herkesdn önce Senin kendjne güvenmen sartt, unutmaki sen kendine güvenmezsen kimse seni beyenmez
Evlenmeden söyle. bir öptür. Beğenirse iyi. Beğenmezse duruma göre değerlendirmeye al
Temizse
Benim Gibi el değmemişse problem olmaz baktık olmuyor karanlıkta yaparız
Ameliya olmasını istemezmiydin
Kızı sevmişim almışım ne yani belki o onu kusur görüyor doğuştan gelen bir şey için onu mu kırayım gerçekten hoş değilse ışığı kapatırız rengi ve temizliği daha önemli
Şimdi sen eşini sevmişsin ama mesela organı küçük ameliyatla 1-2 cm daha büyütmesini ister misin herşey cinsellik değil
Şu da var ameliyat olsa bile eşinin onu beğenmediği düşünecek ve evlilikte araya bir soğukluk girebilir bu da başka sorunlar doğurabilir
Herşey cinsellik değil tabi de nebilim bana bile itici geliyor o yüzden size sormak istedim ://
Senin yaptığın bişey değil bu senin yüzüne vurulursa üzülmez misin
Yani estetik olarak kötü görünse de ne yapalım artık karımız olmuş sonuçta :)
farketmez öyle de kabullenirim
Aldırmasnı istemezmiydin
bakireyse temizse yani önemli değil diye düşünüyorum aşırı sarkıklık varsa iş göremezlik raparu alıp amaliyat ettirmeli
Hayır hayır bence en iyisi bu. Bence dokunulmamalı
Önceden söylemeli mi bunu
E nolucak ki ole olunca?
Evlenen erkek onu kafasina takmaz
Önemli olan benim için iç kısmının rengidir :)
herşeyi bilmeye hakkı var evlenecek kişinin
Sarkık derken bulldog gibide olmasında
Kestirmek nedir lo :) torpuletin
kökler içine sokardım onları:)
Ne yapalım mesela
Yani ne düşünürdün anlamında ://
Bişey düşünmem
Evlenmişim
Bu standatlara uygun diiil alın geri mi diyvem anasına babasına
Yalar yutar dalarım :)
Napayim estetik yaptiririm hocalarima
Emeriim tabi emdirirse
Birşey olmaz ya içine gircez alt üstü
Bence problem değil.
Töbe yarabbim akıl fikir ver şu insanlara
hay allah nerden bulduk bu mature'u derdim
birşey yapmam
Emerim
iç dudak ne ya
Hiç bişey
önce emerdim sonra sabaha kadar skerdim
Ne kadar ama?
Yok mu?
kusarımmm
Snnki Sarkık galiba?
Bu kadar da açık sözlü olmayalım kız
Emerim o dudakları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar