Bu eski sevgilisinin hala aklından çıkmadığına bir işaret midir?


Bence kesinlikle bilinçaltının dile yansıması bunlar. Özellikle böyle tipler sinirlenince kıyaslar, siz eski sevgilisini lafa karıştırınca onu karıştırma diye sinirlenip yine üste çıkar. Kimse artık umurunda olmayan insanın lafından rahatsız olmaz ki.
Kıyaslarsa soğurum öyle bir şey yaparsa cidden nefrete kadar giderim
Nefret çok güçlü bir duygudur. :)
Cümle şu şekilde kurulursa bıdı bıdı beni böyle sevmiyordu böyle mutlu etmiyordu iyiki varsın seni seviyorum gibi bir cümleyse rahatsızlık vermez. Ama bıdı bıdı böyle yapardı şöyle yapardı diyorsa onu düşünmese bile senide düşünmüyordur :)
Bir kereden fazla yapmaya kalkismasi buna isarettir. Allah yolunu acik etsin der yoluma bakarim.
Birden fazla cevabı tek sizden geldi :)
Peki koca yürekli moderatörüm :)
Cevap
36Cevap
Hem eski sevgili aklında oldugu ve onda bulduklarını sende bulamadıgını ima etmeye çalışıyordur emin ol ayrılırsanız eski sevgilisine gider seni özledim senle yaşadıklarımı başka kimsede bulamıyorum der demem diyen yalan söyler :D
Hangi konuda kıyasladığına bakarım bu kıyaslamalarda ısrar edip etmediğine dikkat ederim neden yaptığını sorarım olmadı " sen yoluna ben yoluma çok mutluyum artık sen tak kimi istersen koluna" derim :D
Bu durum rahatsızlık verir ve dediğin gibi karşı da ki kişinin eski sevgilisini hala aklından çıkartamadığına dair bir işarettir.
Kesinlikle. Zaten eski sevgiliden bir kez konuşalım. Benden saklamasın. Sonra bitsin. Bir daha bu konu açlılmasın.
Eski sevgiliyi bırak, herhangi biriyle de kıyaslaması, kötüdür. İlişkiyi bitirme sebebidir. Böyleleriyle 2 dakika daha birlikte durmayın.
Pardon da hayırdır? Kimsenin kafasına silah dayayıp bana yar olacaksın demiyorum kimse için değişmem istemeyen çeker gider..
kesinlik aklindan cikmamistir bu bir ikinciside bana biri oyle yapsa kiskanclik krizine girer diyecdgim tek soz don ona geri ben yokum derim bitiririm
Eski sevgili mevzusunun her geçtiği diyalog beni rahatsız eder, kaldı ki işin içinde kıyaslama varsa büyük sıkıntı
Evet eğer seni birisiyle karşılaştırıyorsa zaten kafasında vardır o kişi ve senin öyle olmanı istiyorsa onu istiyormuş demektir
Fazlasıyla rahatsızlık duyarım, eski sevgilisini unutamamışsa benim yanımda yeri yok.
Beni eski sevgilisiyle kiyaslayan biriyle işim olmaz. Eski sevgilisini unutamamiştir muhtemelen.
iyi anlamdaysa hoş ama onu yüceltiyorsa bu hiç hoş değil
Benim sevgilim beni eski sevgilisyle kıyaslamaya kalksa o an bitiririm bu ilişkiyi...
Hemen bir sinema bileti alır verirdim
Hadi kuzum eski sevgilinle sinemaya
Tabiki
Onun adını anıyosa ve davranışlarını kıyaslıyosa unutmamış demektir ha yani özlüyo demiyorum ama unutmamış iyi veya kötü anlamda olabilir
Yanlış anlaşılma olmasın affınıza sığınıyorum da..
Öyle sevgilinin ben mnkoyarim
kesinlikle öyledir ve sen eski sevgiliyi unutulmak için kulanilan bir araç gereçsin
Zora gelince beni kızdırmak icin yaptıgı bise olur ama sinir bozucu evet
rahatsiz olurum unutamadigina isarettir. bende onu ariyordur
Evet kıyas sevmem. Daha iyisi oradaysa oraya gidebilir.
Normalde bile kıyaslanmak kötüdür heleki eski sevgili daha kötü
Eski sevgiliyi bırak herhangi biriyle kiyaslanmak öyle bı koyar ki ciddi sorun bu
Kzdrmaya Çalyor, kanma Bu Numaralara
O da bir alternatif tabii
Tabiki sinirlenirim kıyaslıyorsa zaten hala aklı ondadr
kıyaslama cümlesi bitmeden terk etmiş olurum...
anında biter. Beğenmiyorsa eski sevgilisine gitsin
Öyle bir şeyle karşılaşırsam o ilişki biter.
Evet ve bu ayrilik habercisidir
öyle bir şey yaparsa hoş karşılamam.
Rahatsızlık vermez ayrılma sebebi
güzelliğiyle kıyaslaması zoruma gider
Onu bende arıyorsa hiç gelmesin
Tabiki de. Resmen saygısızlık
Bende onu arama diyip... eder çeker giderim
Tabii ki rahatsızlık verir. Zaten kıskancım.
evet verdi ve cevabını verdim
Verir, bence işarettir
tabiki ayrilma sebebi lan akli hala eskide
Eder istersen ona git derim
Eder
verir hatta ayrilik sebebidir
Bitirme sebebim olur...
Ona gitmesini soylerim
Çekemem böyle saçma şeyleri, direkt tekme
O eskimemistir ki o zaman. Neyi kisyasliyor.
eski sevgilisi olan biriyle çıkan enayidir
Verir deli olur pataklarım
Evet tabikii de rahatsizlik veriridi
Terk etmişliğim vardır kizi bu konu yüzünden
Evet.
Kavga sebebi. s
Soğutur.
Net.
Onu parçalarım
Olay cıkartırım
Ayrilirim
verr
Yaptigi an biter.
Tabi ki
ayrılma sebebi bence
Verir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar