sizce nasıl olurdu böyle bir fantezim var sizce olabilir mi?


bunu yaza deneycem :D
Şu an havalar cok soguk cok merak ettim ama dusuncesi bile cok hosuma gitti ;) tskler
Seks yapmak kısmı iyi hoş ama motorun üstünde de bildiğin ölüme yolculuk be
çok heycanlı bilmiyorum bir yerde görmüştüm
Arabada daha mantıklı bence
Cevap
31Cevap
haahahha sesli güldüm akşama kadar motosikletin üzerindeyim bunu hiç düşünmemiştim
neden motorcu erkekler çok seksi bende bir yerde görmüştüm
blue mounten state filminde de vardı böyle bir sahne de çok tehlikeli ve saçma
düşerseniz adam yerde yuvarlanıp çükünü kaybeder bak sonra çüksüz kalırsın etrafta çük dilenirsin
Bence başka fantezi bul bu fantezinin sonu kötü cenabet ölürsün bak :))
araba kullanırken oral yaptirdim daha fazlası olmadi
Olur tabii ki uçaktan paraşütsüz atlayarak ta olur :)
benimde en büyük fantazim ama motor üstünde olur. motor sürer ken imkansız
çok fena kaza yaptırır boşalırken orgazm olurken kadın
Hayaller motor üzerine gerçekler viblatör
hayaller kadın gerçekler el bu kafayla 10 yıol sonrada el
Akşamına mezarda konaklarsınız 😄
Akşama kaza haberinizi izleriz artık
kız millet nerde neyapacağı belli olmaz
Organ bu en nihayetinde su hortumu degil 😂
kamyoncuyla guruba az kalmış.
Hayaller hayaller hayaller 😊
cenabet gideyim diyorsun yani
canına susamış olmalı sın
araba deseydin anlardik be..
motoru tumsekten gecirir geçirir dururdum :-D
önce motorcu bulman gerek
Öteki tarafta sonbulur
çok zor olur öyle göründüğü gibi kolay değil
arkadan dayamak daha güzel oluyor
çook fenasın wallaa :D
ooo cok zevkli olur bide pc basinda gta oynarken
direk cehennemlik
-(Yere çakıldılar)
Cenabet gidersin ha
Saçma
çift motor zor olur
Olamaz
Kullanirken olmaz
2 ölü olur bebeğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar