Dün gece bakireliğimi kaybettim?

Biliyorum belki yargılanacağım ama anlatmadan duramayacağım. Çok sevdiğim bir insan var ilk günden beri bir anda ona karşı güven hissettim. Normalde feminist, katı bir kızken onu görür görmez direk güvenmeye akabinde sevmeye başladım. Onunlayken başka biriyle olmak istemedim, pişmanlık duymadım. Geçmişine takılmadım. Onu o olduğu için sevdim. Hiçbir kızın bekaretine dokunmamış bir insandı. 2 yıllık sevgilisi olmasına rağmen hiç düşünmediği ve katı olduğu bir konuydu. Dün birlikte dertlerimizi anlatıp hüzünlendik, ailevi meseleler, yaşanmış kötü anılar falan. Daha önce kimseyle öpüşmemiş ben ilk defa onunla öpüşmüştüm ve dün de bakireliğimi verdim. Ona güveniyorum ve onu çok seviyorum. Bana sözler verdi, güvenmemi hep onunla olacağımıza dair sözler.. Pişmanlık değil de farklı hissediyorum. Kişiliğime ters ne varsa yaptım. Ona soğuk davranmak veya pişmanlık duymak istemiyorum. Bu olayın içinden nasıl çıkabilirim? Ne yapabilirim? Yaptığım ne derece yanlış? Neden kötü hissediyorum az da olsa?
Dün gece bakireliğimi kaybettim?
Cevapla