cumartesi gecesi başıma geldi. o kafayla bir anda kendimizi benim evde ve çığlıklar içinde bulduk.
pişman mıyım tabiki HAYIIIRR ama eminim o da pişman değildir :) :)
pişman mıyım tabiki HAYIIIRR ama eminim o da pişman değildir :) :)
sarhosken yapmam.. ne yasayacagimizi bilerek ve aklim basindayken yasamak isterim..;)
ilk cinsel birlikteliğimi sarhoşken yeni tanıştığım adamla yaşadım
oha !!!
öyle
cesur olmadığım anlamına gelmez sadece rahatsız edilmek istemiyorum
çılgınsın
hatırlaman bile mucize olsa gerek :)
@Sanalkahraman41 öyle bir an unutulur mu ya İLK DEDİ İLK
oldukça fazla zaman geçti zaten öyle çok çok hatırlamıyordum zaten ilginç bir şekilde ilerledi ve ilişkiye oldu ama oldu işte
yaş 18 mi 24 mi? uzun dediğine göre baya genç yaşta olmuş
17 yaşında oldu şu an da 26 yaşındayım.
hayır ayrıyız
o ilk ve tek oldu bir daha görmedim onu
o zaman takıl bana hayatını yaşa :)))))
yaza düğünüm var teşekkürler :D
@Sanalkahraman41 sırtlaaann , çakaaaall ,
yok bea başkan ne sırtlanı :) sana mutluluklar dilerim davetiye bekliyorum ;)
teşekkür ederim muhakkak 😀😀
kızım bak bir 50 lik çalışır taksit ödersin :)
:))
yakınmısın nerden?
İstanbul
@Sanalkahraman41 kız evlenıcem dedı , hala macı uzatmalara tasıma derdındesınız ya. zemın oynamaya musaıt degıl arkadaslar. DAGILIN
tamam işte kocaeli hemen yanyanayız. 100 var 50si yakıt kalanı sana takarım :)
somedays biz burda cemiyetten bahsediyoz sen fesatlık diyon oldumu şimdi
teşekkürler çok şükür ihtiyacımız yok sen 100 tl ile takıl orada
@Sanalkahraman41 cemıyetın adı ne kardes? ne ıcın ugrasıyosunuz? faalıyet konunuz nedır?
kalbi birlik ruhi ahenk diyelim. uygunmudur
@Sanalkahraman41 pek ısım bazlı uygun olmasada yorumlarla komsepte uygunlugu bellı
makara da mı yapmıyalım olayı diplomatik ayarda yürütmekte pek saçma gibi... sorunun maksadına bakıp olayı masumiyet koridorunda ilerletmeye çalış sonra gel benim yoruma fesatlık perspektifiyle bak... ah be abisi neleri gördük sen rahat ol...
@Sanalkahraman41 benmı yaptım bunları ya. ben neymısım vay anasını yaaa. az daha ugrassam atomu bolermısım ya.
neyse sen kırıklarla takıl bana sağlam makara yapacak lazım
@Sanalkahraman41 ben senı tutmıyım paşam. uğurlar ola. ya ALLAAAAH
Cevap
11Cevap
Maalesef ki yaşamadım
Yani
Yaşayalım 😃
Keşke Abdurrahman ımla yaşasak
abdurrahman seni yer :D
Ayikken zaten olmuyo 😊
Ne vahim olcak arkadasim bakis acisi yasam tarzi bu
Erkek kezban seni laf mi sokmaya calisiyosun yazik sana be acinasi haldesin
Sen bu kafayla rahatlatabilecegini mu dusunuyosun hah. Kedici seni bana ezik der bide yumusak davranma bu kadar😄
Tecrube var sen rahat ol tecrube oldugu kadarda vucut var embesil sanma sen beni 😜
yok canım haşa kimseyi küçümseidğim yok. sadece sasırtmaya devam edıyorsun bunu dıle getırdım. ama fazla ıddaalı olma bence vucut var felan bunların hepsı gorecelı bılıyorsun dımı. sen yınede o kadar guvenme kendıne. bende kendıme yakısıklı karızmatık zengın dıyormuyum HAYIR ama ÖYLEYİM. Süperim lan ben SÜPER
Ahahahah iyiki demiyon 😁
Tebrikler arkadasim bravo o zaman 😄
Aciktan yazsaydim sazan cok olucakti.
Evet ilkbyazdigin yorumlara bakilrsa sende pek farkli degilsin. Rahatca gorus paylasilamiyo bu yuzden
Sen basindan duzgun yorum yapsaydin bende uslubumu koruycaktim zaten. Baslatan sensin be adam
bir nida bir seslem bir hitap 😄. Yok hayir yollayamam
Yok ya anlik olmasi daha iyi 😊
Yok 😊
Hiç içki içmedim şükür
Yasamadim ama guzel olurdu sanki
sen niye çığlık atıyosun onu anlamadım :D
alkol kullanmam böyle bişey de istemem
Alkolle aram yok viski votka dışında
Alkol kullanmıyorum
Hiç sarhoş olmadım
İçmem ben
arkadaşın mıydı kız
hiç tanımadığın biriyle nasıl oluyo abi :D
gitmedim de bence dediklerin istisnai
gidersem bir bakayım etrafa :D
y000
Hayır yaşamadım
Yaşadım bir kaç kezğ
hayır
evet
disarda ickinin b. kunu cikarmam
yaşadım
değildir merak etme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar