Sevgilimin çocuğu olmuyor. Detaya bakın yalvarırım?

Sevgilimle 2 yıllık bir ilişkimiz var. Birbirimizi çok seviyoruz. Canım o benim. Ufak tefek sevişiyoruz, birleşme olmadan. Testisiyle ilgili bir problem olduğunu hissetmiş ve doktora gitti. Spermiyogram (sperm testi) verdi. Sonuçta 3. Seviye varikosel çıktı. Menisinde hiç sperm yokmuş. Damarındaki bir sorun yüzünden sperm üretemiyor. Yani çocuğu olmayacak. Benden bir kız çocuk istiyordu. Çok üzülüyor. Onu kabullenmeyeceğimi düşünüyor. Ne yapmam lazım?
Sevgilimin çocuğu olmuyor. Detaya bakın yalvarırım?
Cevapla