Geçenlerde sevgilimle baş başa kaldık biraz. Sevgilim yaşadıklarımızı bir kız arkadaşına anlatmış. Üstelik biraz ayrıntılı açıkçası. Ayrıntılıdan kastım süresi, pozisyon, boy vs. Yani okuyunca ben yapmamış olsam bile gözümde canlanırdı.
Mesajları görünce çok kızdım kabul ediyorum üzerine gittim ama o da çok normalmiş gibi kızlar yaşadıklarını kız arkadaşlarına anlatır dedi. ben erkek arkadaşıma anlatsam ne hissedersin dedim hayır ikisi aynı şey değil d erkek anlatınca kadın kaşar damgası yer ama ben anlatınca arkadaşım hakkında kötü düşünecek değil dedi. Sizce aynı şey değil mi? Kızarak olayı abarttım mı?
Mesajları görünce çok kızdım kabul ediyorum üzerine gittim ama o da çok normalmiş gibi kızlar yaşadıklarını kız arkadaşlarına anlatır dedi. ben erkek arkadaşıma anlatsam ne hissedersin dedim hayır ikisi aynı şey değil d erkek anlatınca kadın kaşar damgası yer ama ben anlatınca arkadaşım hakkında kötü düşünecek değil dedi. Sizce aynı şey değil mi? Kızarak olayı abarttım mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer