Kızlar sevgilileriyle/eşleriyle yaşadıklarını arkadaşlarına anlatıyor mu? Bu yüzden sevgilime kızdım sizce abarttım mı?

Geçenlerde sevgilimle baş başa kaldık biraz. Sevgilim yaşadıklarımızı bir kız arkadaşına anlatmış. Üstelik biraz ayrıntılı açıkçası. Ayrıntılıdan kastım süresi, pozisyon, boy vs. Yani okuyunca ben yapmamış olsam bile gözümde canlanırdı.
Mesajları görünce çok kızdım kabul ediyorum üzerine gittim ama o da çok normalmiş gibi kızlar yaşadıklarını kız arkadaşlarına anlatır dedi. ben erkek arkadaşıma anlatsam ne hissedersin dedim hayır ikisi aynı şey değil d erkek anlatınca kadın kaşar damgası yer ama ben anlatınca arkadaşım hakkında kötü düşünecek değil dedi. Sizce aynı şey değil mi? Kızarak olayı abarttım mı?
Kızlar sevgilileriyle/eşleriyle yaşadıklarını arkadaşlarına anlatıyor mu? Bu yüzden sevgilime kızdım sizce abarttım mı?
Cevapla