Büyük bir hata yaptım nişanlımı aldattım kendimi nasıl affederim?

Beni kınayan aşalıyan yorumlarınızın bana faydası yok yaptığımın farkındayım bazı şeyleri yaşamadan hata olduğunu fark edemiyor insan 4 yıldır beraberiz şu an askerde 1 ay önce biriyle tek gecelik ilişkim oldu duygusallık değildi sadece cinsel istek tavan yapmıştı nişanlımın olmayışı izne gelmemesi beni bu hataya sürükledi maalesef bir geceyi bir daha görmiyeceğim birinin yanında geçirdim bir aydır ağlıyorum uyku uyuyamıyorum nasıl unuturum ne yapmam lazım nişanlım yakında gelecek yüzüne nasıl bakıcam ayrılık imkansız gelince düğün var seviyorum da çok sadece içimi dökmek istedim 😔
Büyük bir hata yaptım nişanlımı aldattım kendimi nasıl affederim?
Cevapla