Sizce yazın mı kışın mı evlenilmeli? Seks için en iyi mevsim sizce nedir?

Ben yaz gelini olmak istiyorum. Bence seks içinde güzel bir mevsim. Kışın üşüyorum karnım ağrıyor vücudum degiskenlik gösteriyor. Rahat seks yapamam diye düşünüyorum. Hava yağmurlu oluyor ve karamsar oluyorum. Bence ilkbahar yaz zamanı hem evlilik için hemde seks için iyi olacaktır. Ben kapalıyım. Ama yazın eşime seksi giyinirim. Rahat giyinirim. Balayı dönemi içinde yaz mevsimi güzel bence. Benim açımdan yaz mevsimi ideal. Balayı donemi falan evliligin ilk donemleri rahat giyebilirim en azindan.
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes neden anlamak istediği gibi anlıyor? Gerçekten komiksiniz. Beyler bu kadar da düz mantıklılık olmaz. Ben ilk izlenimden bahsediyorum. Balayı dönemi hangi mevsimde iyi olur. Yazın evlensem kışın da seks yapıcam biliyorum herhalde. Bir kereye mahsus birşey değil. Benim demek istediğim şu. Yazın ter sorunsalı var. Ama yazın azdırmak daha kolay. Açık giysiler vs. Ve gezmek yazın daha iyi. Kışın yağmur çamur üşüme sorunsalı. Gezmek keyif vermeye biliyor. Bir yerden bir yere gitmek,
Güncellemeler
+1 yıl
Eğlenmek sorun olabiliyor. Ben ilk izlenim evliligin ilk zamanlarini soyluyorum. Sonucta tutku ortam şartlar vs önemlii.
Sizce yazın mı kışın mı evlenilmeli? Seks için en iyi mevsim sizce nedir?
Cevapla