Şu kasa kıla memeye sonra parmaklara telefon tutuşuna bakın
Bir de hafif kabarmış 😍


kizlarinki herturlu daha guzel cunku bakiyirlar kendilerine agdalari var makyajlaricvar lazerleri var estetik ameliyatlari var..
Erkekler kendilerine bakmadan çekiciler azdırıcılar. Spor yapsınlar güzel beslensinler tamam. Her türlü oral yaparım ona
erkekler spor yapip en cekici olsalar bile bana cekici gelmiyor ki istisnalar var bizim ark vardi besyocu gunluk enaz 8 saat spor yapardi lazerle butun killarini aldirmisti bebek gibi cocuktu resmenno olabilir ama sen degilsin..
Oyle sevmem, kıllı erkeksi olcak erkekte olması gereken olursa yeme de yanında yat
sen kendi kilini yiyebiliyormusun bir ddne bakalim...
Kennilerimden banane, başka erkeğin ki azdırıyor beni. Böyle bir erkek çıksa karşıma her dediğini yapmazsam adam değilim
ins cikar ne diyim:) midem bulaniyor senle konusurken bye..
Yazan sensin
gorusuruz...
Bye korkma sana birşey yapmam. Sevap olarakta sayılsa yine yapmam
korktugumdan degil zaten midemi bulandirdin resimlerin ve sozlerinle...
Profil resmin sanki çok hoşuma gitti benim. Kendine bak.
Fotolarlada hiç bir sorun yok.. bilakis 😐
ben kendimi oldugum gibi seviyorum ne sacimi tararim nede baska bisi o yuzden saklicak bisim yok...
Ben de doğal erkek severim zaten ama beğenmedim maalesef
sıkıntı yok begensende bisi degismicekti..
Haklısın
Eger sen gay degılsen:)
Kız daha guzel suna baksana bee sütun gıbı yalamalık kadın:)
Tamam biseksüelim eyv ama yine de erkeğinki daha güzel. Asil duruyor
Ben de saygı duyuyorum. Ama biseksüel biri objektif bakar. Ben de söylüyorum kesin bilgi erkekler daha çekici her anlamda
Gay misin sen kardes hayirdir?
Kadininda fit bakimli olanini koy oyle degerlendir
Cinsel yönelimimle alakası yok. Illa cinsel yönelimse tamamen objektif olarak söylüyorum çünkü biseksim.
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-8d73-ef420aba622f.jpg
Bak bunlarda erkek
Sence senin gorseldeki kadin mi bumu?
Kadın tabii kide. Ama getir en güzel kadının vücudunu at benim görseldeki erkeği geçemez
Sen de biseksin o zaman. Çünkü erkeğin vücudu da düz değil. 3gen oluyor, kas oluyor, azdırıcı kıllar, ses tonu, sakalı, en önemlisi penisi daha sayimmi?
Cevap
2Cevap
o vücuda o kıllar olmamış almalısın
fark yok, bence ikiside ideal
Hayır erkeğin kine bir daha bak. Asil ve endamlı.
Kızın ki banal geliyor
Alakası yok kıllı kıllı
Ne anlarsın zaten. Kıl=asalet, çekicilik.
Kadınlar saman gibi varlıklar, göğüslerinize şükür edin onlar kurtarıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar