TRAVESTİ OLMAM BENİ NE YAPAR? İNSANLARA NASIL BİR ZARARIM OLABİLİR?

Benim travesti olmam beni bu toplumda ne yapar? Travestilere neden iş verilmiyor, insanlara zararları varmıdır? Çocuğunuz size böyle hisleri olduğunu söylese ne derdiniz ¿
TRAVESTİ OLMAM BENİ NE YAPAR? İNSANLARA NASIL BİR ZARARIM OLABİLİR?




-Evet çocukluktan beri gelen hislerim böyle
-Hayır kestirmiyicem. Hormon kullanıp göğüsleri büyütücem.
-Seks işçisi olmak istemiyorum.
-Hayır aksine erkeklerden hoşlanmıyorum, cinsel tercihim haala kadınlar ve travestiler.
-Evet cinsel yönelim ve cinsel kimlik farklı şeyler.

Güncellemeler
+1 yıl
Çomar sen yorum yapma lütfen. sen haklısın tamam.
galeri14.uludagsozluk.com/.../...Ctfen_1125254.jpg
Güncellemeler
+1 yıl
Cevap versenize len mQ.
TRAVESTİ OLMAM BENİ NE YAPAR? İNSANLARA NASIL BİR ZARARIM OLABİLİR?
Cevapla