galeri14.uludagsozluk.com/.../...Ctfen_1125254.jpg
TRAVESTİ OLMAM BENİ NE YAPAR? İNSANLARA NASIL BİR ZARARIM OLABİLİR?
galeri14.uludagsozluk.com/.../...Ctfen_1125254.jpg

önceliklle toplum yapımız bu gibi olaylara ters kücükken bile erkek cocuklarına pipini göster bakayım amcalara teyzelere diye baslanmasından ibaret.
kaldıki iş konusunda fazla altarnatif yok hatta hic yok. toplumumuzda hastalık igrenc varlıklar diye gösterilen travestilere ilk kosan onlarla ilişkiye giren ilk kisiler onlardan nefret edenlerdir. ama belli etmiyorlar. bir travestinin normal bir iş yerinde calıstıgında onu ayıplayanlar zikkkmek icin ilk sırada beklerler. ben kendi acımdan LGTB toplumumuzda insan gibi yasamalı cevremde olsa ne yaparım gay olsun lezbiyen olsun bir kac kisi var tanıdıgım ama bir zararını bana aileme bırak cevredeki topluma bir zararınıda görmedim. travesti olan kisininde bir zararını görcegini zannetmiyorum. televizyonda gösterilenlere kaldıki seks iscisi HANDE KADERE yapılanlarıda hos gören ses cıkarmayan bir toplumunda yatacak yeri yok bu dünyada İSİN COK ZOR arkadasım. cinsel egilimlerin sebebiyle isin cok zor. allah yardımcın olsun din dil ırk bir kenara bırakalım İNSANLIK bize yeter
haklısın yolda erkekliklerine b*k sürdürmeyecek adamlar, travestilere gidip arkadan veriyor. Bir çok travestiyle konuştım aynı senin dediklerini dediler.
Senin uymaya çalıştığın bu toplum lgbt leri magazinde izleyip sokakta linç etmeye kalkan tutarsız değersiz bir toplam
Hayat önüne çok zorluk çıkaracak ama dirençli olursan hepsini aşıp sevdiğin işe de hayat arkadaşına da tüm mutluluklara ulaşabilirsin
İşte böyle umut verici insanlarda var, herkes böyle düşünse toplum 500 yıl ileri gider.
Pıırt yemişiim toplumu zaten bu topluma bakarsan cogunluk disinda olanlar direkt olmeli asilmali yakilmali. Biz bize yeteriz 💓 özgürce tüm duygularimizi yasabildigimiz bir dünyayı görmeden olmeyiz umarim 😂
Sohbet aralarında geçen bazı tanımlar bile yanlışken doğru yolda olduğunu düşünüyorsan sana sadece hayatında mutluluklar dilemek düşer bana ve sadece saygı duymak,
Söylermisin doğrunu öğreneyim.
Cevap
15Cevap
hem erkeklerden hoslanmiyon hemde kadin ve travesti hoslaniyon wtf? bisey anlamadim ki kardes
sirf para kaznmak icin mi tro olcan `? anlamadim
dur bende ameliyat olayim erkek olim en iyisi he? kafamda deli sorular
Cinsel kimlik yatağa ne olarak girmek istediğindir.
Cinsel yönelim yatağa kiminle girmek istediğindir.
2 si ayrıdır.
Gogus buyuteceksen travestilikten cikiyor transeksuel olunuyor, ayrica bu senin hayatin, mutluysan ve kimseye zararin yoksa istedigini yapmakta ozgursun, beden ve ruh senin
Herkesin hayatına kimse karışamaz yani öylemi
sanki asgari ücret ile günde 12 saat ve fazla mesailerle birlikte haftanīn 6 günü tekstil işçisi olarakçalışıcakmışsın gibi, iş, istemeler falan sanki bu memlekette herkes istediği ya da alanında iş bulabiliyormuş gibi. bu arada bisex eğilimleri olan bşrş olarak gazıyorum...
sağlık okumuş bir travestiye iş ermezlermi sence hastanaler
onlar henuz buna hazır degil sanırım ama seni hemşire kıyafetleriyle düşünmek 😳😳😳
:))))))))))))))))))))))))
var mı kostumn 😳
ne kostümü
hemsire 😀
Doktorluk ayol
muayene edelim ozaman 😀
ne dememizi bekliyorsn baby?
Çok salça oluyosunuz olum millete oyüzden sevmiyorum arsızlık iğrenç bşey yoksa ne bok yerseniz yiyin banane
gazete sayfalarında kaçtane travesti olayı görüyorsun? kaç tane normal insan olayı görüyorsun fark ortada bence.
bir kasa yumurtadanmı daha çok çürük çıkma ihtimali var 10 kasadanmı? 😄 ayrıca ben insanları seviyorum demedim zaten ama cinsiyetini anlayamayan değişikleri dahada sevmiyorum 😄
Banada çomar denmeye başladıysa bu ülkede garip fikir soruyosun bende söylüyorum hakarette bulunmadım bşey yapmadım nese sana bolşans
Kndi tercihin :) saygi duyariz ønmli olan karaktr her zmn derim adam olmak icn erkek olmak yetmiyor dye :)
:) adamda değilim erkekte. kadında değilim. çok zor 2side olamamak.
Z. kim toplumu türkiyedeki toplumun zaten cülmü belli takma kafaya sana ne doğru geliyorsa onu yap...
Tamam
Bu ülkede kalma yurt dışına git insan gibi görülmek isteniyor isen ya da ızmir gibi yerlerde yaşa
istanbuldayım, izmiri de düşünüyorum acaba travestilere hastanede iş verirlermi
piskolojik sorun yaşıyorsun ve birkaç hipnoz seansı ile düzelirsin
psikolojiyi düzgün yazmayı öğrenmelisin önce.
hiç bir zarari olmaz kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle davran
birşey yapmaz saygı duyarim. benim için sadece iyiler ve kötüler var ☺️
zor bir durum kimseyi hor gormemek lazım diyebileceğim sadece
tavestilere tuhaf gozle bakiyorum yok olmalilar bnce
erkek halleriyle Sizden güzeller diye mi :(
https://www.youtube.com/watch?v=vfB-LKJW2FI
ne guzeli Rabbim erkek yaratti ve var bir bildigi donmeyi dusunuyorsan senin kararin ama psikolojk olarak etkilenmeden donen yok donup olduren bile var Allah basa cikamayacagi hic bir seti dunyaya koymaz bir vesvese ile yapip pisman olma ayrica translar kadin degil disi kadin benim gorusum bu tabi hayat senin.
Kadın olmak için rahimleri yok. Senin mantığına göre rahmi olmayan kadınlar dişi değil. Anladım. doğum yapamayan bir sürü kadın var. onlarada mavi kimlik versinler madem.
o dogum yapamayanlar sence zevkindenmi yapamiyor bir hastalik var ya da bir durum ayrica ba a gore hayatta onunda bir sebebi vardir emin ol sanirim sen cinsiyetinden memnun degilsin eger millete seks koleligi icinse sakin yani deneme derim bir ara bu seylere kafa bnde sardim erkek olmak su ruzgar erkoclardan sonra guzel gorundu ama gidip donemem mesela kiz dogdjm ve karsi gelirsem kahrimdan olurum eger bunj kabullencek bunye ve cesaretin varsa ttutma kendini ama ben donenlerin diger tarafta yancagini ve azaptan kurtulamiyacagini dusunuyorum hayatta herkes istegini yapsa bj dunya ne olurdu dusunsene?
Psikolojik tedavi almayı denedin mi?
Doktor transseksüeldir teşhisi koydu.
Kimseye zararın dokunmaz bro. Takil kafana göre.
tamam.
southpark izledin mi?
miss garrison gibi senin olayın
hayır.
sonun pişmanlık olmasın da
olsun ayol zaten gebercez eninde sonunda
Yani düşünce yapısı hor görmemek lazım
Düşünce değil, yönelim.
Ergenlik dönemindeki çocuklara kötü örnek olursun
Ahahah zihniyete bak ya.
Evt ciddi bir sorun. Tlfndan girmesem uzun uzun yazardım. Hormonları dengelenmemiş gençleri sapıklığa iter.
hayat sana vaykiki vay vay olucak bilgine
Paran olursa kimse birşey diyemez bu hayatta.
sen istedigin gibi yasa canikom.
tamam. çocugun bu şekilde doğarsa onada aynısını diyebilcenmi acaba
beyinlere ve gozlere zararin olur
Tercih meselesi
Tercih değil yönelim.
milletin coluguna cocuguna kotu ornwk olursun
bana bak homo eger kalin bir sopa istiyorsan comarlar tamda sana göre
Haklısın güçlü ol
Mesaj atabilirsin
Saygi duyarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar