Nişanlım evliliğe ramak kala bakire olmadığımı anladı çok emek verdik çok hazırlık yapıldı ortalıkta yok ne yapacağım?

Hiç telefonlar açılmıyor nerede olduğunu bilen yok 3 gün sonra düğün var davetiyeler gönderildi ailesinin de haberi yok kimseye birşey söylememiş... Eski sevgilimden gelen mesajı görmüş herhalde mesaj ben açmadan görülmüş yazıyordu... Seni kimse kabul etmez benim oldun ben pişmanım felan yazmıştı çok berbat durumdayım şu anda ne yapacağım ben
Güncellemeler
+1 yıl
Rezil olacağım laf çıkacak kesin Evlenmem lazım gerekirse hemen boşanırım gerdek bile yapmadan iyi ki kendime dokundurmadım hiç
Güncellemeler
+1 yıl
Ben şu düğünü yapayım kendimi temize çıkarayım onla gerdeğe bile girmeyeceğim adını çıkaracağım erkekliğine laf edeceğim
Nişanlım evliliğe ramak kala bakire olmadığımı anladı çok emek verdik çok hazırlık yapıldı ortalıkta yok ne yapacağım?
Cevapla