+1 yılvalla eleman ağlıyorsa zaten olayı çakmıştır. ve bu zamana kadar söylemedi diyede sana bir hayli kızmıştır artık aklında soru işaretleri kalacağı içinde sana güvenmez yani bitti ilişkiniz ama şu görüşlerdeki aptalları anlamadım bakire değilsen zevkine bak yazmışlar eğer ki bakire değilsen evlenmeden bir daha bu yaptıgını yapma karşındaki için aşkından ölsende yapma yoksa demişsinya o da seni kullanır bakire değilim diye kaş-ar olma ama akıllı ol.
22 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın bazı yorumlar saçmalamışlar bilerek yazmışlar pişman olmak istemeyen evlenmeden yapmaz
- +1 yıl
şimdi gördüm sevdiğin bakirmiş bu onun ağırına gitmiştir kaldıramamıştır muhtemelen
En İyi Cevaplar
+1 yılfarzet bakiresin sevgilin geldi zikti seni sonra ayrıldınız. eeeee namussuzmu oluyorsun bir sonraki ilişkinde. sen hadi ordan et onu mesaj at ona deki gönlü sakat düsünceleri kirli adamsın benden uzak dur de yeter. merak etme yasın genc hayata göz kırpmıssın yeni daha iyisini bulursun merak etme
02 Yorumla
Soran+1 yılYa herkes kullanır ben kimsenin bana bu kadar ilgi ve aşk duyacağını sanmıyorum çok emek verdi bana sen biraz yıkıcı konuşuyorsun
- +1 yıl
biraz zamana bırak o zaman seven adam baska görür. kırıcı olan ben degilim sana saygısı olan ben degilim. kaldıki ilişkide dogruları anlatman gerekirdi. her seyin hayırlısı olur.
sırf bakirelik bir namus olmamalı.
bakire kalacam deyip anal ilişki yasayanlar
seks işçisi olup önden yapıp arkadan yapmayan
bakire kalacam diye oralın dibine vuran
kızlık zarını namus gören madem öyle görüyor. o zaman neden ilk olma pesinde ilişki bitince neden yeniden bakire pesine kosar. bence kafa ve zihin yapısını degistirmeli önce kendini bosu bosuna harap etme. olacagına varır.
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaketmişsin ve inşallah öğrenmiştir neden erkekleri kandırıyorsun yazık değil mi ona kendini onun yerine bir koyda düşün ver ver sakla. Haketmedin diyenler sizin başınıza gelse İnşallah öğrenmiştirde basar tekmeyi sana. Acıyorum böylelerine.
15 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da... Ben bu hatayı yaptığım kişiden nişanlımın çeyreğini kadar değer görmemiştim çok pişmanım benden ayrılırsan öldürürüm kendimi diyeceğim onu kaybedemem
Cevap sahibi+1 yılDeme öyle saçmalama birisi için kıyma canını. Böyle birisi için değmez ki.
Soran+1 yılBen ondan iyisini bulamam bu kadar severken başkasını görmez gözüm bir hata yaptım geçmişte pişmanım ben hep evlenmeden yapmayın diyorum hep başkaları benim hatalarımı yapmasın diye
Cevap sahibi+1 yılBen şükür evlendiğim kişiye verdim. Zaten aklı olan böyle yapar. Bak keşke aklına bu gelseydi bir sevgilim vardı eskiden bana derdi ki illa kan gelecek derdi kan gelmeden inanmam derdi. Bazı erkekler böyle düşünüyor. Ama oda birisiyle yapmış birisiydi birde utanmadan böyle diyen de var.
Soran+1 yılKeşke onunla yaşasaydım o kadar pişmanım ki üzüntüden hasta oldum kahroluyorum keşke onun olsam sadece... O başkasıyla yaşamadı hep bana ilkim gözümü senle açtım derdi bana çok emek verdi çok değer verdi çok seviyordu keşke diyorum böyle olmasa idi
+1 yılKeşke hiç saklamasaydın.
Sanırım duymuş, ya da şüphelenmiş.. ve sonuç ortada.
Biraz zaman ver, ya da ara yüzyüze konuşun.07 Yorumla
Soran+1 yılKonuşmadık hiç işlerim var diyor mesajda atmıyor
- +1 yıl
Kesin öğrendi, ya da sadece bir şüphe..
Soran+1 yılGerdekte öğrense daha yıkıcı olmaz mı daha büyük olaylar olmazmı
- +1 yıl
K. bakma ama suç sen de, bunun olacağını bildiğin halde acını erteledin.
Şimdi seninle evlenir mi bilmem. Ama onun da yaptığı yanlış. Senin acını gördüğü halde umursamaz davrandı.. seninle konuşa bilirdi. kendini kandırılmış hissediyor olabilir.
Soran+1 yılBenim asıl canımı yakan aramaması beni umursamaması... Açmıyor konuşmuyor beni yanlış anlama ama spermlerini içime enjektörle boşalttım Çarem yok benim ondan başka
- +1 yıl
Nasıl yani? Neden? Hamile kalmak için mi?
Soran+1 yılEvet onunla ne olursa olsun aramızda bir bağ olsun hayatının bir yerinde olayım en azından biliyorum onun hayatını mahvediyorum ama çıldıracağım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin gibi kızlardan ne çok var burdaya...
evlenmeden yatıyorsunuz zibidilerin altına bahanenizde şu oluyo çok seviyorum oluyor sonrada böyle ağlıyorsunuz...
peki sevgiliyken çok sevdiğin zibidi alsaydı ya seni neden almadı seni bozup gitti değil mi?
gülüyorum acınacak halinize...
ve bu yüzden iyi temiz bakir erkekleri haketmiyorsunuz kendiniz gibi biriyle evlenirsiniz zaten..
ayrıca bakire olsaydın yine yapacakmıştın demek ki sevgilinin altına yattığına göre akıllanmayacaksınız siz...30 YorumlaKendisi daha önce hiç bir kızla seks yapmamış mı? Senden bakirelik mi bekliyor maganda?
Salla gitsin, magandayı... Git medeni bir erkek arkadaş bul. Evlenmeden önce ne yaşadığın sadece seni ilgilendirir ve bakire kalmak zorunda falan değilsin.
Bu zamanda nereden buluyorsunuz bu magandaları?12 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
+1 yılÇocuğa kızıp ağlıyosunda kendin kandırmaya kalkmışsın aklın sıra. Bikere patlaksın seni yaparken anlamayacakmı sandın?
219 Yorumla- +1 yıl
Sorun senin Bakire olman değil, bunu ondan saklaman. En başından beri söylesen böyle olmazdı.
Soran+1 yılÇok seviyorum onu bunu bilmesi gerektiği zamana kadar geçen sürede çok bağlandım oda bana bağlandı onu kaybedemem ben yaşayamam yoksa gerçekten yaşamam
- +1 yıl
Niye söylemeyip kekliyosun çocuğu?
Herkesin başından bişeyler geçmiş olabilir bu tamam ama böyle saklamak kandırmak oyalamak neden? Nasılsa öğrenmeyecekmi? Hadi ilk tanışma aşamasında söylesen defolup gitse ozaman bukadar üzülmeyeceksin oda kendisini kandırılmış hissetmeyecekti...
Belki şimdi birdaha yüzüne bile bakmaz, ne diye yaşamayacaksın? Daha kimler geçer hayatından. Ama benden sana tavsiye tanıştığın ve ciddi düşündüğün ilk kişiye işin doğrusunu anlat...
Soran+1 yılOzmaan evleneceğim diye umut verip ilişkide kullanırlar
- +1 yıl
Kullandırtma kendini?
Soran+1 yılCiddi duşunmediğinle bile yapmışsın neden benle evlenene kadar bekeleyeceksin dalak mı sanıyorsun demezler mi
- +1 yıl
Derse desin, ozaman doğru kişi değilmiş dersin.
Soran+1 yılKimse beklemez abla kimse sabretmez
- +1 yıl
Bekler.. nedemek beklemez? 35 yaşında bakir erkekler bile var daha...
Soran+1 yılBakir erkek o yaşına kadar beklemiş gidip bakire olmayan birini alır mı
- +1 yıl
Var alanlar.
Soran+1 yılAldatır evde yalnız bırakamam diyorlar ama guvenemiyorlarmış
- +1 yıl
Ya kim diyo onu? Komplexli gerzkler diyor anca. Ama sen böyle yalan söylersen tabi inanmaz. İçine kurt düşürüyorsun en başından. Neysen o ol. Neden farklı olmaya çalışıyosun?
Soran+1 yılKaç kişi kandırdı ümit verip gitti Ortada bıraktı hep seviyorlardı
- +1 yıl
Yaşın kaç?
Soran+1 yıl22 yaşındayım
- +1 yıl
Peki kaç kişiyle beraber oldun şimdiye kadar?
Soran+1 yıl1kişiyle oda ortada bıraktı beni arada sırada arıyor pişmanım diyor ağlıyor seni benden başkası kabul etmez kendini ezdirme diyor yapma etme diyor sürekli
- +1 yıl
Çok kişi öyle diyor dedinde.. sanki 20 kışıyle tanışmış gibi..
Özgür kız olma uğruna verin bekaretleri sonra saklayın düğünü adet gününe denk getirin değil mi!!! Kusura bakmayın ama kirlisiniz... temiz olmaya çalışmayın... Neyseniz o olun (lafım zevk için yapanlara)
14 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Soran+1 yılBana çok değer veriyordu ya onu kaybedemem yapamam onsuz
Daha en baştan kural hatası yapmışsınız fakat Şu an bunu söylemenin ne faydası olacağını bilmiyorum.
Açıkcası sen önce kendin ayağa kalk, kendini bir silkele. Her ne kadar vicdanen rahatsizligin olsada, bu dünyanın sonu degil.02 Yorumla
Soran+1 yılBen onun için canımı veririm hayatımı ayaklarına sererim onu istiyorum ben
+1 yılSonuç olarak oda evlenmeden dokunmuş sana yapmış. bu kadar önemliyse onun için bu o neden yapıyo bunu sana
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok iyi olmuş. Kaybetmek istemiyorsun diye karşındakini salak yerine mi koyucaksın?
11 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Peki saklamak ve sorduğunda yalan söylemek başka aynısı değil. Israrina karşılık vermemeliydin aslında ayrıca yalan söylemiş olsan bile sana güvenmeliydi kan gelmeyebilir herkes de kan gelecek diye birşey yok. O senden zaten vazgeçmiş birlikte olalım diye israr ederecek
027 Yorumla
Soran+1 yılSende çok sinsi birisin akıl veriyorsun ama hadi evlenince gerdekte bakire olmadığımı görse bir manyaklık yaparsa nolacak ayrıca nişanlıyız bana iş ciddiye binene kadar dokunmadı hiç
- +1 yıl
Sinsi olan sensin kizim madem vardi gedigin niye söylemiyorsun cocuga. Ben erkek olsam bastan bilsem kabul edebilirim ama nisanlanmisiz hala da gizliyorsa direk basarim tekmeyi sinsi olan sensin nasil güvensin cocuk sana. Aklin nerdeydi bastan burda bize mi saldiriyorsun. Haberin olsun o seni asla ve asla daha kabul etmez güven evlilikte en temel tas
Soran+1 yılKendi de bakire değil bana sataşıyor
Soran+1 yılBak bu kadar kalp kırma birine tutulursun seni ortada bırakır
Soran+1 yılBak herkes saçma yorumla yapınca zaten sşnirlerm bozuk k. bakma
Tabi ki bekaretinin hesabini vermek zorunda degilsin ama birini kandirmak hos degil. Onun yaptigi ise agir serefsizlik, isimi goreyim bari tribi galiba.
06 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da... pişmanım
Soran+1 yılSana göre kolay ayrılmak avrupalısın sen ben çok seviyorum bu hatamla yuzleşmem lazım biliyorum
Soran+1 yılTakip ediyorum cinsellikte çok özgürsün tecrübelisin
+1 yılİyi olmuş. bir sen zekisin zaten yalan soyleyip gercegi gizleyerek mi kazaniyosun adami. Bekaret ayri bir konu ben onun yerinde olsaydim sirf salak yerine konuldum diye kabul etmezdim seni.
00 YorumlaBiliyormuş. Seni son kez kullanıp atmış. Ya takılma bu bakirelik ayaklarına hayatına bak illaki birisini bulursun.
12 Yorumla
Soran+1 yılHerkes kullanır ozaman
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynısını nisanlimla yaptik sonra gercegi itiraf ettirdim.. sonra si. son bir posta sonra kızı paket yapip ailesine yolladim. seninde paket yapmasin dikkat et
17 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani bakire değimlmiydi
Cevap sahibi+1 yılbakire mi bilmem ama benden önce anal falan yapmış kendi itiraf etti.. ama benim için temiz biri lazimdi.. o benim cinsel yönde hayatimdaki ilk kişi idi ama 50 kişi ile yattim diyenin bakireliginede guvenmedim ve ailesine durumu anlattim ve onlarda aldilar kızıni bende kurtuldum.. ben bakiresinide gectim artik. sırf zekine iliskiye giren insanlarin oldugu insanlardan tiksiniyorum..
Cevap sahibi+1 yılkendin diyorsun ben onu kullandim diye. kullaninca kullandirinca işi n bitince sokaga atarlar bu hep böyle olur. herşeyi en başında soylersin seni ya öyle kabul eder sever ya da kabul etmez çeker gider aynısı inan yasadim kızı öldür sem yeriydi ben herseyi ailemi silip kızın şehrine gittim.. nikah kiymaya 1 ay kala böyle itirafi tehdit ederk konusturunca inan sevgiye inancim bitti
Soran+1 yılSeni sevmiş olamaz mı kaybetmemek için söyleyememiş
Cevap sahibi+1 yılbeni sevdigini biliyorum ama inan bende onu sevdim.. ama ben onu eşim diye alacağım. başımı yastiga koyunca acaba bu kimlerle yatti diye aklima gelecek. sonra ben evde yokken beni aldatio mu bilemicem aklimda hep aldatilma şüphesi olursa evlilik nere kadar gider. ben ayrıldım diye intihat bile etti.. ama yalanı affetmem sevgi her yalani affetmez anladin
Soran+1 yılHaklısın hep o ilk ilşkisi aklına gelebilir
Cevap sahibi+1 yılyani kendini karşı taraf in yerine koy yani.. hani bende böyle her kizla yatmis 10 15 sevgili değiştirmiş biri olsam diyecem bana layik olan bu.. herkes kendine yakışanı ister.. hiç kötü bir şekilde ayrilmadim onla nasil başladıysa öyle bitti hani.. ama onun sonu hiç iyi degil.. benim ki varsın yanlizlik olsun
Yüzü asıktı dayanamadın sende kaybetmemek için birlikte oldun? ne saçmasın ayrıca bakire olmasan bile vermek zorunda değildin haketmişsin
12 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
+1 yılSöylememekle hata etmişsin. O ilişki bitmiş. Devam ederse de sadece seninle birlikte olmak istemesinden kaynaklanır.
05 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
Bir şekilde kulağına gelmiş demekki. Bitmiş o ilişki.
Soran+1 yılSen olsan napardın
- +1 yıl
Sana bir daha hiç güvenmeyeceğim için tamamen bitirirdim.
Soran+1 yılO da güvenmez aramıyor hiçbir şey söylemiyor hep geçiştiriyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir şekilde haketmedin. O bakir değilse sorun edemez.
015 Yorumla
Soran+1 yılBakir o keşke olmasaydı da bunu ileri sürerek ilişkimize devam edebilecek bahanemiz olsa çok seviyorum kimseyi sevmedim bu kadar onun kadar değer veren olmadı bana
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsan ve seviyorsa yalan söyle bir şekilde kandır onu çünkü dürüstlük fayda etmiyor. İçinde ne kadar gelip gitti yani ortalama kaç dakika ona göre birşey önericem?
Soran+1 yıl4 defa yaptık ne kadar oldu bilemiyorum
Soran+1 yılYardım edecekmisin
Cevap sahibi+1 yılİnanmıyorsa jinekologa kontrole gidin ama bunu bir hafta sonra yapın nasıl olsa oda içine girdi ne zaman yırtıldığını anlayamaz
Cevap sahibi+1 yılBenim bir arkadaşım öyle yaptı erkek arkadaşıyla ilişkiye girdi tabi kanama olmadı herifte inanmayınca bir hafta sonrasında kontrole gittiler azda rol yaparak atlattı
Soran+1 yılNasıl rol yaptı yardım et lütfen yardım et deli gibi seviyorum onu
Soran+1 yılÇok mutlu edersin beni
Cevap sahibi+1 yılSen bunu ilk ilişkide yapacaktın canım ya ilk seferki gibi acı çekermiş yapıp gerekirse ağlayacaktın şimdi biraz geç olmuş gibi.. Kanama olmaynca tepkisi neydi ki?
Soran+1 yılBen istemsizce çığlık attım açıkçası acıyo felan dedim ama herhalde birileri doldurmuş gondermiş gozleri dolmuştu ben acıyor aşkım dedikçe
Cevap sahibi+1 yılNe halin varsa gör
Soran+1 yılYa ağladığını kime söylesem tersliyor beni
Cevap sahibi+1 yılKızım sende sorun mu alttaki adam demişki bekarete önem vermiyorum madem bekaret senin için önemli niçin bakire değilsin?
Soran+1 yılOnlar oyle diyerek ortada kalmış kızları avlıyorlar abla
Cevap sahibi+1 yılYa boşver sanki başka erkek yok bulursun elbet
+1 yılNe kizlar var be diyorum her seferinde böyle şeyler okuyunca
012 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
Bu da bu kadarmis demistir nisani da atar belki. Istedigi neydi bekledigi ne oldu :)
Soran+1 yılYa sürekli arardı özledim derdi hediyeler alır ilgi manyağı yapardı şimdi kahroluyorum inanın
- +1 yıl
Hersey buraya kadar demek ki ;) belki de baska problemleri vardır bunaltma agirdan sat kendini bosver
Soran+1 yılSen olsan ne yapardın
- +1 yıl
Yalana tahammulum yok buyuk ihtimalle nisani atardim
Soran+1 yılEve gitmemiş kimsenin haberi yok ulaşamıyorum hiç
- +1 yıl
Yüksek ihtimalle atar nisani Hayirlisi olsun
Soran+1 yılBana 15bin tllik takılar aldı düğün tarihimiz bile belli
- +1 yıl
:) sence hersey boyle mi benim arkadaşların 2 si evi tuttu gelinlik esya aldi dugun yapmadi diğeri de dugunden bir gun önce iptal etti cok takilma
Soran+1 yıl😭😭😭😭 Ya Ben aileme ne diyeceğin
- +1 yıl
Cok takma bosver hersey yoluna varır
- Cinsel Yaşam konusunda 584 cevap paylaştı.
+1 yılSöylemedi isen senin ayıbın onun ayıbı tecavuz eder gibi davranmak
07 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok artık sen yinede yoluna git onun
- +1 yıl
Konuşmaya çalış onunla
Soran+1 yılAçmıyo ulaşamıyorum evede gitmemiş ailesine birşey söylememiş kavga mı ettiniz diyorlar biraz tartıştık dedim
- +1 yıl
Arkadaşları filan yok mu onlara bak
Soran+1 yılBilmiyorlarmış
- +1 yıl
Sen bulmaya çalış konuş derdin ne de bir hal çaresini bak
+1 yıltabıukıde haketmedın guzelımm kıyamam sana aglama :( olan oldu artıkk zevkını aldı senı ortada bırakacak aklınca keske yapmasaydınn
06 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
bos ver sorma hıc bır sey senı yaparken zorladımı? zorlamı yapomak ıstedı? ıcıne felan bosalmadı umarım :( umarım yuzuıgu atmaz :(
Soran+1 yılHayır gözleri doluydu ilişkide ağlıyordu
- +1 yıl
benım bıldıgım ılıskıde kız aglar sonucta acı ceken o erkek nıye aglasın kı? ınsan sevdıgı kızı aglayarak yapmaz kı? amacı seks ıse gıtsın baska kızla yapsın hıc yokstansa senın kızlıgına zarar gelmez? bu ıste bı ıs var o cocuk senı bırakabılır
Soran+1 yılBen acıyor diye ağlayınca gözleri doldu
- +1 yıl
hmm garıp yanı pekı acıyorsa bıraksaydı neden devam ettı kı sende ısteklıydın dımı oan
Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. yalancı bir bitch oldgunu dusunmus ama kımse haketmez bunu
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
+1 yılbiz herzaman söylüyoruz size ama dinlemiyorsunuz güzelim, ayıkla bakalım princin taşını şimdi
00 YorumlaE kardes keske ilişkiye girmeseydin anlamazdı
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenince daha kötü olmazmıydı
+1 yılNeden işi uzattın ki? Yalan söylemek en kötüsü.
05 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
Geçmiş olsun.
Soran+1 yılSen olsan affedermiydin
- +1 yıl
ebn sanmıyorum.
Soran+1 yılCanım çok yanıyor çok pişmanım çok
Hakettin
11 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Cinsel Yaşam konusunda 524 cevap paylaştı. Evlendikten sonra aldatsan anlayabilecek mi sanki bekareti önemsemiyorum
019 Yorumla
Soran+1 yılÖnemsemesende bakmaz sana kimse tipine bak
Soran+1 yılBekarete önem vermiyorsan çok zor durumdasın
Soran+1 yılSen 2. elcisin çöpçü olduğun belli
Soran+1 yılŞu sitede senin kadar tipsiz görmedim
- +1 yıl
@Erkek1990 ana verdim gitti seni :-) pis cadı
+1 yılkime bozdurduysak kim onunla evlen
04 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
- +1 yıl
sen bakire olmadığını belli etmeyip yatakta ortaya çıkarsa kalırsın öyle bön bön
Soran+1 yılİnan çıldıracağım keşke tanımasaydım allak bullak etti beni çok sevdim ya ne güzel kendi halindeydim onu gördüm sevdim kendimi bıraktım akışına kaybetmek istemedim yalan söyledim
- +1 yıl
hubele hebele habele bahaneler bahaneler
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılRolune iyi calisamamissin demek ki.
00 Yorumladün akşam ilişkiye mi girdiniz yani
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Ve artık sana dönmez bunu kabullen
13 Yorumla
Soran+1 yılBana daha sevgiliyken bile bir sürü masraf ediyordu nişanlandık 10bin tlye 5 aylık maaşıyla takı seti almıştı aileler tanışıyor çok ilerledik
Soran+1 yılKaybederim diye korktum canımı veririm ona o kadar seviyorum
+1 yılPatlamış Hatun 😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da... ofd
+1 yılİşni görmüş ilşknz sexe döndü
02 Yorumla
Soran+1 yılSen olsan napardın
- +1 yıl
Kullanırdım seni
canım neolursa olsun bırsey soylemelıydı
03 Yorumla
Soran+1 yılÜzülüyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşke yatmaya musade etmeseydin
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyordum evlenmeyi beklesem daha büyük olaylar çıkardı belki
Cevap sahibi+1 yılÇıkarsa çıksaydı ayrıldığında iliskiye girmemis olurdun
Soran+1 yılBu kadar emek veren ile bu kadar sevdiğinle girmeseydim asıl ozaman ayıp olmaz mıydı ciddi düşündüğümle
Cevap sahibi+1 yılAsla asla ve asla olmazdı canım benim ya ayıp olur nedemek hiç ayıp olarak düşünülü mü bu konu
Gizli Üye(36-45)+1 yılHepiniz pisliğinn tekisiniz
02 Yorumla
Soran+1 yılYa öyle deme ben yeterince üzülüyorum zaten... Benim için her şeyi yaptı onu çok seviyorum ama ben ona onun kıymet verdiği şeyi veremiyeceğim için kahroluyorum acaba nasıl öğrendi bunu
Cevap sahibi+1 yılNe haliniz varsa görün ya ben kusmaya gidiyorum
+1 yılhaketmişsin
02 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da... lll
- +1 yıl
yalan söylediğini öğrenmiş işte
Gizli Üye(36-45)+1 yılO adamla mutlu olamazsın
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Hakettin tabiki
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da... üzülüyorum pişmanım
Gizli Üye(30-35)+1 yılgizlemeseydin keşke
02 Yorumla
Soran+1 yılYa ben çok sevdim elini bile değmeden bana Ailemden görmediğim kadar ilgi şefkat göstermişti kaybetmek ve beni kullanmasın diye bakire olmadığımı söylemedim ama ben onu kullanmış oldum
Cevap sahibi+1 yılBazi seyleri sonda soyleyincede guvensizlik yaratir.
Hayır haketmedin
01 Yorumla
Soran+1 yılNişanlıyız çok emek verdi bana 4 aylık maaşıyla yüzük aldı kıyamazdı bana dokunmaya ama ne oldu bilemiyorum korkumdan soramıyorum da...
Gizli Üye(30-35)+1 yılkaç yasındasın
00 Yorumla
+1 yılCiddi misin
02 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun
- +1 yıl
Sen bir yazar Mısın bana rica etsem
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar