Kızlar, tayt giydiklerinde kukularının belli olmasından hoşlanıyor mu? Ben görünce bile utanıyorum ya 😷



burada ve günlük hayatta gördüğüm karşı cinslere teşekkür ediyorum.
onların giyimini gördükçe sevgilime/eşime neyi giymesine izin verip/vermeyeceğimi daha iyi anlıyorum
görmekten tiksinti geliyor
Aynen ya çok belli olmuş. Ben giydiğim zaman uzun bir şey giyiyorum.
ped var mı peki
Hayır Yok ne alaka
ped takın ki görünmesin bari
Sen de sapıklık peşindesin
nereye çektin ya... yuh... pedsiz tayt mı giyilir.
Zaten hava sıcak ped takacaksan taytın ne anlamı kaldı
sıcakken regl olmuyor musnuz? ne alaka ya
şedten kastın günlük ped yani. o zmn kilot da giymeyin. direkt taytla çıkın.
Regl olmak başka bir şey durup dururken takmak çok saçma
sırf belli olöasın diye dışarı çıkarken takılmalı. ya da uzun giyinmeli üste.
Uzun giymeyi anlarım öbürü saçma
şunu kastediyorum; uuzn giymicekse üste o zmn ğed takılmalı.
tayt iç giyim değil mine ara dışa giyilir oldu :o
mi ve ne yi ayrı yazacaktım yazıyı görünce gözüm kanadı resmen :(
Sendemi giyiyon yoksa😅
susma hakkımı kullanıyorum :p
Cevap
11Cevap
Harika bir görüntü, dayanamıyorum böyle giyince kızlar, çıldırtıyor beni... Yerim i dudakları ben...
Bu şekilde olmuyor ki bu çok belirgin
ped yok dimi
seninki nasıl oluyor
@soran Sende Nasıl Resim Koyuyon Ya Millet Rahatsız Oluyo Bayanlar Var Lütfen Edep ya Madem Sorcan Erkeklere sor sadece bayanları ne karıştırıyosun ayıp kardeşim :)
sanki sadece burda görüyorlar. dışarda merak etme istemedikleri kadar rahatsız oluyorlar zatn.
Ne Biçim Konuşuyorsun sen ya Ne Demek istiyosun dışarıda istemedikleri kadar rahatsız oluyorlar derken?
yani bu resmi dışarda förüyorlqr zaten.
@metalhead666 @mikifareeeee Siz Görüyomusunuz Dışarıda kızlar?
Sordum Bakalım Ne Diyicekler =
Bu kadarını görmedim 😑
@metalhead666 ☺☺
ya burda da çook var. gez birqz...
edeb diyosun ama resme bakıp yorum yapıyosun terbiyesiz.
Olum Soran Sensin Bana gelmiş fasa fiso yapıtorsun la sen Terbiyesizin te kendisisin be az edepli olsan buraya bu resmi koyup bu tagı açmazdın. s Ayrıca senin semtinde bir ipnelik var o zaman. s
sen kimsin ya? Nerde yaşıyorsun olum?
Boş Konuşma Eyvallh.
Hadi canım hadi...
sana sormak lazım 😉
Öylelerinin içine düşmezseniz böyle bir şeyde olmaz. Soran kişi bunu sende tahmin edebilirdin bunu sorman mantıksız
giyinin giyinin sonra da suçlu bşz olalım. ne yani hiç kimse asla bakmasaydı kilotla mı çıkacaktınız dışarıya?
oha ya bu kadar da olmaz ki
bu çamaşır giymemiş sanırım :D
allah ıslah etsin onu
İnsan ped takar.
olur olur mal büyük olunca
Böyle giyen görmedim ben
pedli görmüşsündür.
Yok görmedim
nerde yaşıyorsun?
İstanbul
ilginç. bana çok geliyor. genelde yazın. neresinde?
İstanbul gene ben görmüyorum. Sende iinsanların orasina bakmazsan gormezsin
göstermezlerse bakan da olmaz.
millet baksın diyr öyle giyiniyorlar zaten
Az önce yanımdan geçti Taytlı kız dudaklarına kadar belliydi 😕
çok var yaaa
Bakmayın, öyle insanların ağzının içine düşüyorsunuz sonrada rahatsiziz diyorsunuz
ya mesele bakıp bakmamak değil ki, toplum içinde bu şekilde giyinen kızlar itici oluyorlar.
Ben rahatsızım demedim 🙊 herkes özgür istediğini giyer isterse çıplak gezsin
zaten çıplaktan farkı yok ki 😂
İsler zivanadan çıktı artik
Bazıları memnun
Güzükse suç gözükmese suç anlaşılmayan erkek düşüncesi işte
kendilerine yakıştırıyorsa o ayrı tabi.
Tayt giymeyin yanacaksınız etek giyin uzun uzun.
işte bu bende bu görüntüyü seviyom ya işte süper mıncık böyle olmalı
Mesaj veriyor anlayana
Reklamın iyisi kötüsü olmaz
beğenmedim siyah giysemiş bari
İğrenç
gayet seksi nesi iğrenç.
Igrenc
millet bence aynada bakmadan çıkıyor
Çarşaflı lar daha seksi :)
kuscagim geliyor m3
Bu ne yahu offff
İğrenç! Utanç verici
Çok güzel yaa.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar