Bakire kızla ilişkiye girip yarı yolda bırakmak nasıl bir karaktersizliktir?

Bir insan nasıl bu vebali üstlenir şimdi olmasada ileride çoğumuz evleneceğiz bu ahlaksızlığı yapanlarda evlenecek haliyle hiç mi kızınız olabileceği aklınıza gelmiyor aynını onunda yaşamayacağı ne malum? Birde tek amacı cinsellik olup amacına ulaşınca ayrılanlar nasıl aşağılık insanlarsınız ya? Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez derler ilahi adalete inanırım umarım bunu yapan herkes iki misliyle öder. Banada sataşmayın sorunun benle alakası yok.
Bakire kızla ilişkiye girip yarı yolda bırakmak nasıl bir karaktersizliktir?
Cevapla