Olmadık yerde uygunsuz davranan insanlar gördünüz mü?

Bugün olumsuz geçen iş görüşmesi sonrasında parkta oturmuştum. Adamın biri biraz ilerdeki banka banka geçti ve mastürbasyon yaptı. Ben ayağa kalkınca öyle bir şey yaptığını fark ettim. Şoka girdim resmen.
Arkadaş, ne kadar sapık insanlar var aramızda olmadık yerlerde namahrem şeyler yapan?
Olmadık yerde uygunsuz davranan insanlar gördünüz mü?
Cevapla