Eski sevgilisinin adıyla seslendi. Aklında hala o mu var?

Sevgilimle 4 senedir beraberiz evlenmemize az kaldı. Benden önce 6 yıl başkasıyla çıkmış. Bana geçen gün onun adıyla seslendi sonradan özür dilerim vs yanlış oldu falan dedi ama neden böyle bir hata yapmış olabilir hala onu mu düşünüyor? Ayrılmalı mıyım?
Eski sevgilisinin adıyla seslendi. Aklında hala o mu var?
Cevapla