Eşime oral seks yaptım ama kendisi keske yaptirmasaydim diye cok pisman?

Niye kabul ettin diye bana da kızıyor. Ama kendisi cok pisman sana bunu nasıl yaptim diye. Ben pisman degilim yaptigima ama o boyle davrandikca kendimi aldatmis gbi suclu hissediyorum ne yapacagim nasıl düzeltiriz?
Eşime oral seks yaptım ama kendisi keske yaptirmasaydim diye cok pisman?
Cevapla