Karşı binada çıplak veya mast yapan birini görseniz izlermiydiniz ve sonrasında tekrar dikkat edermiydiniz görmek için?

yalnız yaşıyorum genelde evde boxerla veya çıplak olarak gezerim bugün gündüz birşey fark ettim karşı komşumun kızı aralık kalan perdemden benim evi gözetliyordu açıkcası benimde hoşuma gitti engel olmadım o zamandan beri ne zaman perdenin arkadasından baksam kızı ya balkonda ya da camda görüyorum özellikle kızlara soruyorum sizce meraktan mı bakıyor yoksa hoşunamı gitti durum?
normalde de tanışırız görüşürüz arada gelir gider bana ders ödev vs birşey lazım olduğunda?
bugünde bu olay olduktan sonra wp den mesaj attı çevrim içi görünce normal havadan sudan muhabbet ettik sonrasında tekrar gördü hatta beni durumunda bir değişiklik yok yani?

siz böyle bir durumda olsaydınız ne tepki verir ne düşünürdünüz ve napardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll !!
Dun ve bu sabahta ayni sekilde camda veya balkonda olup bakiyor hala?
Karşı binada çıplak veya mast yapan birini görseniz izlermiydiniz ve sonrasında tekrar dikkat edermiydiniz görmek için?
Cevapla