Sevgilim gece telefonda konuştuğumuzda mast mı yapıyor acaba nasıl anlarım?

Bu bir süredir dikkatimi çekiyor içime bir şüphe düştü. Böyle konuşurken birden ses tonu değişiyor nefesi biraz hızlanıyor kesik kesik geliyor gibi oluyor "yanıma gel" "özledim" falan diyor. Bide normalde atıyorum "aşkım" der ama o an "aşkımmmmmmm" diyor. Benim içim fesat değil dimi bariz mast yapıyor?
Sevgilim gece telefonda konuştuğumuzda mast mı yapıyor acaba nasıl anlarım?
Cevapla