Sevdiğin insanla bir şeyler yaşamak namussuzluk mu?

Şimdi bakıyorum çevreme kızlar 1 değil 10 erkekle birlikte olsalar da en çok değeri onlar görüyolar. Kimse inkar etmesin çevremdeki tüm karşı cinsler böyle olan hemcinslerimi el üstünde tutuyor. Neyse konumuz bu değil. Geldim 20 yaşıma, okulumun bitmesine daha 4 sene var. Sevgilimle 2 senedir birlikteyiz abi elimde değil arzuluyorum. Evlenmemiz mümkün değil, en az 5 senemiz var evlenmek için. Max. 7 sene yani. Neyse ben onunla bir şeyler yaşamak istiyorum. Ailem çok tutucu olduğu için ailemden gizli onunla yaşamak istiyorum ya namussuzluk mu bu gerçekten? Ondan başka kimse görmedi vücudumu, kimse dokunmadı öpmedi. Aşık olduğum insanla bir şeyler yaşamak istemem bu kadar illegal olmamalı ya.
Sevdiğin insanla bir şeyler yaşamak namussuzluk mu?
Cevapla