Bekaretinizi kaybettikten sonra keşke yapmasaydım dediniz mi yoksa her şeye aynı şekilde devam mı ettiniz?

Benim anladığım kızların bu konuda kafası karışık yani bir taraftan cinselliği yaşamak istiyorlar. Bir yandan da bunun ileride sorun olmasından endişe duyuyorlar. Sonunda da pişman olan çok var. Siz böyle bir durum yaşadınız mı?

Yoksa zaten önem vermediğiniz için sorun olmadı mı?

Bekaretinizi kaybettikten sonra keşke yapmasaydım dediniz mi yoksa her şeye aynı şekilde devam mı ettiniz?
Cevapla