Arkadaşlar belki siz kendinizi görmüyosunuz gözünüzden kaçıyor aşağıda paylaşmış olduğum resimde belki abartı ama bazıları inanın buna yakın dolaşıyor Biz erkek olmamıza yiğidin malı meydandadır atasözüne rağmen kendimizi bu kadar ifşa etmiyoruz. Lütfen biraz daha dikkatli giyinin olur mu? Lafım giyinmeyi bilenlere değil bilmeyenlere
Ya kadınların tayt ya da dar kot giymelerine bişey demiyoruz ama buda nedir yaaa?
kesinlikle haklısın artık iş çığırından çıktı sokak sokak anadan üryan dolaşmalara az kaldı sanırım yakında giyinikte kimse kalmıcak diye düşünüyorum herşeyin bir ölçüsü olmalı ama bende bir kadın olarak bayanların yatak odasını aratmıcak kıyafetlerle artık heryerde pazarda caddelerde mahrem denilen kavram neyazıkki anlamını yitirir duruma geldi kimse için farketmiyor ha sokak ha yatak odası.. sapık fikirlileri men ederek söylüyorum kimse erkeklere suç bulmasın erkekleri abaza yapan kadınlar buda bir nefis kontrolde biyere kadar..
İçlik donunu giymiş üstüne giyinmeyi unutmuş bu 😂😂 Benim lisede bir sınıf arkadaşım vardı o da pantolon giyerdi ve böyle yukarı doğru çekerdi baya belli olurduu
teşekkür ederim görüşüme katıldığın için bizde inan kadınlarımızı korumak amaçlı bunları söylüyoruz korumak derken yanlış anlaşılmasın tabiki kendilerini koruyabiliyorlar ama ayırt etmek amaçlı olarak değiştirebilirim
Ben daha 2 gun once gordum siyah taytli iki kiz birinin beyaz tanga tamamen ortada digerinin vajinasi bildigin bu sekil arasina girmis diktip gozunu baksan ne bakiyon derler
En İyi Cevaplar