hep merak etmisimdir :D kesin ya saga ya sola kayıyordur :)
Cevabın nedir?
Cevapla
sorun kot ya da kymaşta değil. sorun karşı cinste. Daha geçen gün Ankara metrosunda kızın biri bakıp duruyor. ne var yani kot sürte sürte azıcık kaldırmış olabilirde tahrik eder gibi bakıp iyice kaldırmanın anlamı ne? ben şahsen rahatsız olmuyorum. bakan bakabikir problem yok
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılPenisten çok, testisler çok problem oluyor çünkü sıkışık yerde problem oluyor onlar için. Rahat ve bol olmalı, onların rahat etmesi için.. diğer türlü ağrı olur..
Penis ise sağa ya da sola kayıyor duruma göre 😊11 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim, E. İ. G için.
Pantalonsuz da ya sağda ya solda meşale gibi dimdik durup alev almıyo ya 😀
42 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
89Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılkot giiynce evet ama bende merak ettim şimdi bu soruyu cevapladığım için siz kızlar dar kot giyince altada iç çamaşırı olunca nasıl hareket ediyorsunuz bukadar rahat gerçi poposunu ön plana çıkartmak niyetinde olan kızlar bunu yapıyorya neyse
13 Yorumla
Soran+1 yılbenim giydigim dar kotlar ligralı oluyor cogu zaman ve rahatlar
- +1 yıl
peki teşekürler merak ettğim bir konuyu daha sayende öğrenmş oldum
Soran+1 yılrica ederim ne demek :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğer dar giyersek biraz rahatsız oluyoruz normal olarak. Ama esas sorun pantol darken tahrik olmak. O zamam kötü oluyor işte.
Herhalde seni bayaa etkiliyor. Aslında bu gayet iyi bir şey. Sende cinsel soğukluk olmadığını gösteriyor 😆😆115 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSanırım yok değil mi
Soran+1 yılyok tabikide :)
Cevap sahibi+1 yılO zaman gayet iyi. Ama ilk gece korkusu fa yoktur umarım. Yoksa kendini tedavi etmen laızm. Yoksa biraz üzülürün benden demesi
Soran+1 yıltecrübe konusuyor galiba :)
Cevap sahibi+1 yılHemde bayaaa bir tecrübe desek dsha iyi 😊😊😊
Evlenme yaşı 25 çıvarında yaklaştıkça bayanlarda korkuda artırıyor. Sende umarım yoktur 😊😊
Soran+1 yılyok korkum felan :)
Cevap sahibi+1 yılTamam iyi gidiyorsun. Peki orgamz sorunun varmı? her mast yaptığında mutlaka olman laızm. Yani orgamz aşışkanlığı kazanmış olman lazım. Yoksa sadece 2 dk ıslanıp çok yanlış bir ıslama alışkanlığı kazandıysan cinsel ilişkide orgamz falan olamazsın malesef
Soran+1 yılben o konularda sorun yasayacagımı pek zannetmiyorum :D :) ama uyarın icin tskler
Cevap sahibi+1 yılSAna son bir kıyak geçeyim barii. Orgamz nedir biliyormusum. En az 20 dk süren
Bacaklarda çok yoğun uyuşma
Vucutta çok şiddetli titreme
Vajinanda kalp atışı gibi şiddetli kasılmalar. Sanki yerinden çıkacak gibi
Çok düzensiz inlemeler
Ve geçici bilinç kaybı.
Bunların hepsi oluyormu en az 20 dk bakayım 😆 😆 😆
Soran+1 yıl20 dk sürmesede bir kac dk yasayabiliyorum :)
Cevap sahibi+1 yılSana çok kötü haberim var. Malesef orgamz olamıyorsun. Çok yanlış bir ıslanma alışkanlığı kazanımışsım. Bu ilerde orgamz olamama diye sana dönecek malesef. Bu arada istegin hiç bitmiyor değil mi. Her mast sonrası daha fazla isteğin artıyor ve üst üste yapma isteğin oluyor. Yani yaptıkça yapasın geliyor. Ama istek bırak bitmeyi azalmıyor bile değil mi 😊😊
Soran+1 yılbunu tespit edebilmen icin bayaaa bir tecrübe toplamıs olman gerekiyor degil mi :) olsun müstakbel esim ögretir bana umutsuz degilim :D
Cevap sahibi+1 yılHer bayanın evlenmeden önce mutlaka kolay orgamz alışkanlığı kazanmış olması lazım. Bunun için çok etkili mast teknikleri var. Onları kullanmanı tavsiye ederim 😊 😊 😊
Soran+1 yıltesekkürler ;)
Cevap sahibi+1 yılUmarın biliyorsundur. yoksa sana bir teknik önerebilirim
+1 yılsağa sola kayıyo mutlaka ama rahatsız olmuyo :) siz sütyen takınca göğüsleriniz rahatsız oluyo mu? tanga giyince araya girdiği için vajinanız rahatsız oluyo mu?
14 Yorumla
Soran+1 yılbirazcik rahatsiz oluyoruz acikcasi :)
- +1 yıl
hangisinden?
Soran+1 yılikisindende
- +1 yıl
bizde birazcık rahatsız oluyoruz o halde :)
+1 yılTestisler daha çok sıkıntı yapıyor. Hele temizlik zamanı geldiyse tam başa bela
12 Yorumla
Soran+1 yılne temizligi?
- +1 yıl
Kıl tütytemizliği! Uzayınca sürekli kopuyor acıtıyor işte
O konuda çok muzdaribim. Bazen kalkıyor. Pantolondan kabarıyor. Hem ağrımasın diye sağa sola çevirme çabası hem kimse görmesin cabasi
10 Yorumla
+1 yılDar giydiğimizde oluyor. Kot pantolon filan. Hele bazen öyle tuhaf şeyler oluyor ki toplum içinde böğürecek gibi oluyoruz acıdan.
10 Yorumlabazen başşaklarımızın sıkıştığı oluyor. Genel olarak içeri kaçıyor öteki :D Kalktığı zaman problem
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet bazen çok rahatsız ediyor sağa sola kayıyor düzelmek için elliyoruz bizde mecburen, havalar sıcak bu sıra o yüzden iyice büzüşüyor t*şaklarıma yapışıyor bu da çok rahatsız ediyor ;)
10 Yorumla
+1 yılSağa sola kayıyor ama çok rahatsız etmiyor. Sertleşirse sıkıştığı için sorun olur o kadar
10 Yorumla
+1 yıldar giyince fena oluyor ya. sen tahrik oluyormusun peki görünce:)
14 Yorumla
Soran+1 yılyani herkes gibi
- +1 yıl
Ne hissediyorsun
Soran+1 yılheyecan :D
- +1 yıl
Hadi ya:) mesela ben sola yatiririm:)
+1 yılBasketbol şortu hariç giydiğim her şeyden rahatsız oluyorum.
Ama nüdist de değilimdir, o ayrı bir tartışma konusu.12 Yorumla- +1 yıl
kot pantolon tercih etmiyorum yeterince rahat olmuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCok merak ediyorsan bana pantolumu sen giydirebilirsin
14 Yorumla
Soran+1 yılnasıl giydireyim sorunun cevabını almadan
Cevap sahibi+1 yılGiydirince alicaksin cevabi kendin bizzat sahit olucaksin olaya
Soran+1 yılfermuarı yanlıs zamanda cekersem benim sucum degil o zaman :)
Cevap sahibi+1 yılBen sana yardim ederim sen merak etme :)) tabi giydirmen once soyman gerekecek biliyorsun degilmi
Gizli Üye(36-45)+1 yıldedigin gibi sönükken saga sola kayıyor ama kalkık durumda dik durdugu için kayma olmuyor
sönükken rahatsız olurum daha dogrusu utanıyorum
ama kalkıkken pek utanma durumunda kalmıyorum10 Yorumla
+1 yılDar giyinmediğim için sıkıntı olmuyor. Önemli bir diğer hususta iç çamaşırı seçimidir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsola yatırıp paçadan aşağıya doğru indirip çorabımın içine sokuyorum
15 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D
Cevap sahibi+1 yılzik kadar boyum var yani :)
Soran+1 yılya da boyun kadar zikin var :)
Cevap sahibi+1 yılzikimi arada itfaiye ye kiralıyorum , malum İstanbul plaza doldu hortumları yetmiyor :)
Soran+1 yılaz degilsin :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa siz bizim seyimizin 24 saat kalkikmi oldgunu saniyosunz sonuk hali rahatsiz etmez zaten saga sola da kaymaz ortada sonuk durur
20 YorumlaRahatsız eden birşey yok rahatsız ediyor diyenler ya slip giyiyordur ya da pis geziyordur
10 Yorumlaevet arada oraya gıdıp saga sola cevırrız aletımızı
10 Yorumla
+1 yılEtek mi giyelim. ? Yok rahatsız olmuyorum. Slim boxer giyiyorum hiç sağa sola kaymıyor 😀
10 YorumlaDar kotlarda sıkıntı oluyor ya sağda ya da solda duruyor
10 Yorumla
+1 yılDar giyersem rahatsız ediyor ve metroda oturamiyorum kabariyor çünki 😊
10 Yorumla
+1 yılMalesef. Hele yururken bir kiz tahrik etese yandık
Nasıl sakliyacagim diye kıvranıyorum10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTabiki yaaa erkek olmanın da zorlukları var mesela yeni çıkan sert tüyler penise batması , istemsiz çarşı cadde sokakta ereksiyona ugramalar daha neler neler kanka :)
20 Yorumlane yapak etek mi giyek abla :D
136 Yorumla
Soran+1 yılserbestsiniz bu konuda :)
Soran+1 yıletek olmasada salvar giyebilirsiniz :)
Soran+1 yılohooo millet bunu der sunu der diye hareket etmeye calısırsak hep aynı yerde kalırız :) yani rahat edemiyorsan serbest bırakacaksın :D
Soran+1 yılo zaman sıkıstırın dar pantolonunuza daha iyi :D
Soran+1 yılyok fazla serbest bırakınca bizim siddetimize maruz kalır :)
Soran+1 yılhic acımam ama :D
Soran+1 yılpisman olacaksın ama :)
Soran+1 yılo o kadar da kolay degil :)
Soran+1 yılsende benim hemen yenilgiye düsük kalacagımı mı düsünüyorsun :D
Soran+1 yılne aglaması yaa :D ben ne darbeler atlattım alısıgım bu tür durumlara
Soran+1 yılseninki en fazla sanal üzerinden olur :) reeldekilerini atlatabildigime göre seninkisini hay hay atlatırım :D
Soran+1 yılreelde karsılasmamız neredeyse imkansız yurtdısında yasıyorum cünkü :D bu arada kesin ve net bir sey demedim ki büyük konusmus olayım :)
Soran+1 yılyok bak bu olmaz iste :) kendimi darbecilere ifsah edemem :D
Soran+1 yılsenin yasın kac ve nerden katılıyorsun? ona göre karar verecegim :)
Soran+1 yılo zaman beyaz bayragı sallayıp yenilgiyi kabul ediyorum :D
Soran+1 yılbenim simdi cıkmam lazım cünkü :D sen kazandın diyelim ben zamanım olsaydı parcalardım seni :D
Soran+1 yılelimde kalmadıgına dua et bence :)
Soran+1 yıltabi tabi :D sen hayal kurmaya devam et ben simdi cıkıyorum ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKalkınca rahatsız ediyor geçen hummelden bir eşorfman aldım kalkınca çok acayip belli oluyor neredeyse kalkmasa bile belli oluyor 😐
10 Yorumla
+1 yılDogru tahmin benimki genellikle sol tarafa kayıyor :D
10 Yorumla
+1 yılŞu an dar bir boxer giydim ve lanet olsun bunda bile rahatsız oluyor penisim büyük oldugu icin.
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 773 cevap paylaştı.
+1 yılCok dar giymedigimden sorun olmuyo karsima guzel biri cikmadigi surece
10 Yorumla Onun yeri belli. Sağa sola da oynamaz. Kızlar rahat durursa uyur durur pantolonun içinde.
10 Yorumla
+1 yılİnikken kayıyor ama kalkınca rahatsız oluyorum sanki kabuğuna sığmıyor delip çıkıcak gibi ☺️
10 Yorumlaaynen. ben sola yatıırım. kalkınca çok beli oluyor ama
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnik olunca elastik gibi oluyor sıkıntı yokta kalkınca elimi cebime atıp tutuyorum 😀
10 YorumlaBiliyordun da neden soruyorsun?
12 Yorumla
Soran+1 yılemin olmak icin :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılRahatsız edici, o yüzden sıkı iç çamaşırı kullanıyoruz. Yoksa rezil ediyor insanı dışarda
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim oluyor o yüzden dar giyemyon büyük oldu için hep eşortman giyyom
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMerak etiysen özleden yazşalm tm
Gizli Üye(30-35)+1 yılereksiyon olunca saga sola kaydiriyorum bellibolmasin diye 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılpantolon dar değilse rahatsız olmaz, yumuşak pantolonlar tercihim. çadırı kolay kurulan ;)
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılo kadar kusur kadı kızındada bulunur.
12 Yorumla
Soran+1 yılortada kusur yok ki ama
- +1 yıl
pantolonda kendine uygun bir yer buluyor gerçi.
Cinsel Yaşam konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bir oyana bir buyana yatma şaşkın 😂
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D
Pantolondan ötesi var, dar boxer..
10 Yorumla
+1 yılSaga sola kaymasi kötü. Havaya dogru dikmeli :)
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılYok ben katlayıp koyuyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılo nasıl oluyor :)
olmuyor dar pantolon giymem asla zaten
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı. Doğru sağa ya da sola yatiriyom
10 Yorumla
+1 yılolmaz mı
kötü görüntü10 Yorumlasola gitmekte ısrarcı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok valla benim ki gayet dik duruyor.
10 YorumlaOnu ayarlıyoz yoksa tabi rahatsız ediyo
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı. don giymeyince rahatsız olmuyor
10 Yorumlaalışıp ortama uyum sağlıyor
10 Yorumla
+1 yılAynen bazen zor durumda kalınıyor
10 Yorumlaçok dar olursa pantolon evet :D yapışıyor :D
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evet kot rahatsız ediyor sola yatırıyorum genelde
10 Yorumla
+1 yılher erkek bacağına doğru uzatır canım yoksa sığmaz
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 513 cevap paylaştı. Bazen oluyor ama çok güzel duygu onu hissetmek
10 Yorumlakalktığında evet ama ev gelince yaşasın özgürlük
10 YorumlaUyaninca zor duruma sokuyor insanı :D
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEh...
12 Yorumla
Soran+1 yılne ehhsi :)
- +1 yıl
Biraz rahatsız oluyo ama çok da büyütülcek bişey değil.
darsa olur.. pek dar tercih etmem
10 Yorumla- Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar