Şu an 6 aydır nişanlıyım 2 ay sonra evleniyoruz. Birbirimize aşığız çok şeyi konuştuk onu çok iyi tanıyorum artık :) İlişkimiz olmadı henüz evlenmeden önce de olmayacak sadece yüzeysel azcık bir şeyler oldu ;) Şunu farkettim memeye çok düşkün bana diyor ki memeni emicem sabaha kadar yumulucam diyor yaa bir git diyorum banane istiyorum diyor, çocuk olsa da biri onunsa bii benim olur diyor :D tamam şaka yapıyor anlıyorum da yani ne bilim bu kadar düşkün olması başta sakıncalı gelmişti bana ama şimdi alıştım mı noldu artık o kadar anormal gelmiyor bana. Yan yana gelnce bile bakıyor bir kez yakamı açıp baktı yani hissediyorum meme düşkünü bir yandan hoşuma gitse de bir yandan normal mi bu diye düşünüyorum. Çocuk olursa beni de emzir der bu gidişle. Sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada troll değil, troll diyenler yazmasın ltfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar