Kızlar, eşiniz memeye düşkün olsa nasıl karşılardınız bunu :D?

Şu an 6 aydır nişanlıyım 2 ay sonra evleniyoruz. Birbirimize aşığız çok şeyi konuştuk onu çok iyi tanıyorum artık :) İlişkimiz olmadı henüz evlenmeden önce de olmayacak sadece yüzeysel azcık bir şeyler oldu ;) Şunu farkettim memeye çok düşkün bana diyor ki memeni emicem sabaha kadar yumulucam diyor yaa bir git diyorum banane istiyorum diyor, çocuk olsa da biri onunsa bii benim olur diyor :D tamam şaka yapıyor anlıyorum da yani ne bilim bu kadar düşkün olması başta sakıncalı gelmişti bana ama şimdi alıştım mı noldu artık o kadar anormal gelmiyor bana. Yan yana gelnce bile bakıyor bir kez yakamı açıp baktı yani hissediyorum meme düşkünü bir yandan hoşuma gitse de bir yandan normal mi bu diye düşünüyorum. Çocuk olursa beni de emzir der bu gidişle. Sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada troll değil, troll diyenler yazmasın ltfen
Kızlar, eşiniz memeye düşkün olsa nasıl karşılardınız bunu :D?
Cevapla