özellikle erkekler için büyük sorun oluşturur, kendimden biliyorum. en sinir olduğum durum. evde olsana, ne diye başkasının evinde olursun ki! :/
*Rüyalanma; bknz: Kamyon devirme :)
*Rüyalanma; bknz: Kamyon devirme :)
Evet banyo sıkıntısı oluyor.. Kendi evin olsa istediğin zaman, istediğin kadar yaparsın
ya yapmak kendi isteğinle olur, dediğin gibi evde olsa zaten sorun değil ama bu istem dışı durum çok sinir bozucu oluyor misafirlikteyken. akşama kadar cünüp gezdim resmen :/
Kötü bir durum geçmiş olsun
Olmadı otubüs yolculuğunda oldu şoföre diyecektim dur da bir banyo yapalım
bir kere de trende olmuştu bana, yanımda da annem oturuyordu. abovv nerden hatırlattın bunu, en fenası oydu harbi :/
Hayir olmadi. Zaten baskasinin evinde de kolay kolay yatiya kalmam. Evim gibisi yok.
Cevap
2Cevap
Yengemgilde gece kaldığımda boşalmıştım banyoda yapamadım cünüp gezdim
Olmadı kanks, olsa o gün cenaze takiliriz heralde :)
Sus ayıp 😀
ayıp olan bir durum değil, istemsiz oluyor sonuçta..
Olmadı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar